Kako organizirati poslovni domjenak

Želite organizirati poslovni domjenak o kojemu će svi sudionici pričati i s veseljem ga se prisjećati?

Pri organizaciji poslovnog domjenka, treba pripaziti na par stvari, prvenstveno da vam se, umjesto po dobroj organizaciji događaja, ne dogodi da tema postanu  prepričavanja o lošoj hrani, katastrofalnom ozvučenju i slično.  Stoga na organizaciju takvih događanja treba gledati kao na organizaciju nečega do čega vam je jako stalo, a to znači da morate obratiti pozornost na najsitnije detalje. Scenarij takvog događaja uključuje brojne stvari o kojima trebate voditi računa poput: popisa uzvanika, stila odijevanja, odabira lokacije, plana događanja na samom događaju itd.

Sva ova pitanja su važna, ali najvažnije ono od kojega sve kreće – koja je svrha događaja?

Pri organizaciji morate misliti na sve uzvanike i na njihove ukuse, kako one za hranu tako i za glazbu. Pogoditi pravu glazbu koja će se svima svidjeti dosta je teško stoga se preporučuje oko toga savjetovati s iskusnim DJ-em koji već ima veliko iskustvo s takvim stvarima. Iznajmiti DJ-a za takav događaj najsigurnije je rješenje jer s njime možete dogovoriti koju vrstu glazbe želite da vam pušta, te možete biti sigurni da će držati atmosferu na visokoj razini što je potrebno na poslovnim domjencima. Druga stvar na koju trebate obratiti pozornost je razglas. Možda zvuči malo čudno, no razglas je itekako važan. Velika je razlika u tome odvija li se taj događaj u zatvorenom ili otvorenom prostoru, velikom ili malom, akustičnom ili neakustičnom. Možda mislite da je postaviti zvučnike u dvorani i naštimati pravu jačinu glazbe jednostavno, ali nije. Kvalitetno ozvučenje prostora temelji se na pojačalu i zvučnicima, ali ne samo na njihovoj veličini i broju nego najviše na njihovoj kvaliteti i razmještaju u prostru, stoga se, ako želite da razglas bude na visokoj razini, posavjetujte sa stručnjacima koji će vam rado pomoći. Također, i rasvjeta je važna. Nikako nemojte da vam se dogodi da su neki uzvanici tijekom cijele večeri u mraku, a da neki ne mogu gledati od previše svjetlosti. Kako loša rasvjeta može svima upasti u oči i pokvariti atmosferu, tako i kvalitetna rasvjeta može svaku atmosferu učiniti čarobnom – a ne zaboravite da je važno uvijek se predstaviti u najboljem svjetlu! Ukoliko se bojite da će vam zabava biti monotona i dosadna najbolje je da se odlučite za tematsku zabavu. Jednostavno kažete uzvanicima da ste se odlučili napraviti zabavu u nekoj temi. Na svu sreću tema uvijek ima za svačiji ukus. Neke od najpopularnijih tema koje nikada ne izlaze iz mode su: zabava pod maskama, retro zabava, gusarska zabava, zabava s naočalama i brojne druge. Određena tema na zabavi uistinu može podići cjelokupnu zabavu na višu razinu i pružiti vašim uzvanicima osjećaj da i oni sami sudjeluju u organizaciji i provedbi  te zabave pa makar samo noseći nekakvu masku.

I za kraj, ali ne manje važno, je da za svoje uzvanike pripremite malo iznenađenje o kojem će se pričati. Jedno provjereno iznenađenje kojem se svi uvijek razvesele su karaoke! Naime, na karaokama se svi zajedno možete nasmijati i zabaviti, a sigurni smo da će biti i nezaboravnih trenutaka koji će se prepričavati. Možda na karaokama otkrijete i da vam je kolega potencijalna hrvatska pa i svjetska zvijezda te ga/ju prijavite na neko novo izdanje pjevačkog talent showa. Kako god bilo, sigurni smo da ćete s karaokama pogoditi odličnu atmosferu na vašem poslovnom domjenku kao i da će biti puno pozitivnih dojmova i prepričavanja još dugo poslije, barem do idućeg poslovnog domjenka i novih karaoka.

Zapamtite da su poslovni domjenci, druženja ili partyji događaji na koje ste se došli zabaviti, zaplesati, zapjevati i biti dobro raspoloženi i ne dopustite da vam išta to pokvari!

Podijeli

Odgovori

Top