Hrvatski proizvodi grade luksuznu turističku ponudu

Sve razvijenija turistička ponuda u Hrvatskoj pogoduje novim investicijama i novim vrijednostima širom zemlje. Slijedom ekspanzije potražnje i iz godine u godinu većim brojem turista, dolazi do potrebe za kontinuiranim povećanjem broja smještajnih kapaciteta i ležajeva. No, da bi vizure turističkih mjesta ostale u skladu s tradicionalnim stilovima, a hoteli i vile se uklopili u postojeće vizure i prirodni okoliš, ključno je da investitori i arhitekti inzistiraju na odgovarajućim materijalima. U isto vrijeme, materijali moraju visokom kvalitetom i funkcionalnošću odgovarati modernim standardima, ali i očekivanjima gostiju. Jedna od domaćih tvrtki koja tradicionalne proizvode nadopunjuje inovativnim obradama je PANA iz Međimurja.

„Domaći proizvođači zasigurno mogu i cijenom i kvalitetom svojih proizvoda konkurirati na tržištu, a posebno kada se radi o tvrtkama koje većinu svojih proizvoda plasiraju na inozemnom tržištu i pri tome se drže velikog broja odredbi i propisa te posjeduju odgovarajuće certifikate prema važećim normama i propisima. Takvim je proizvođačima potrebno dati još više prilika za sudjelovanje u ponudi i opremanju hotelskih kompleksa, jer time se podržava i domaći proizvod, a turistički sektor ima garanciju vrhunske kvalitete po realnoj cijeni.“ – izjavila je Nikolina Babić, direktorica tvrtke Pana.

PANA, kao domaći proizvođač drvenih i drvo-aluminijskih prozora, vrata i podova, posjeduje veliko iskustvo u suradnjama vezanim uz turističke objekte, a posebno ističu dva projekta koji su izvrstan primjer zajedničkog rada i truda domaćeg proizvođača, renomiranih hrvatskih arhitekata i vodećih hotelijerskih kuća, koji su rezultirali stvaranjem luksuzne priče koja privlači brojne posjetitelje.

Lošinj Hotels & Villas

Prvi od njih je rovinjsko apartmansko naselje s 4 zvjezdice Amarin, koje je za tvrtku Maistra projektirao arhitektonski biro 3LHD, dajući naselju svojstveni pečat kombiniranjem modularnih blokova čistih linija i prirodnih materijala. U takav koncept savršeno su se uklopili PANINI prozori istih karakteristika. Prozori su izrađeni od kvalitetnog lameliranog drva smreke, a obrađeni su lakovima koji ostavljaju strukturu drva vidljivom, čime se naglašava željeni spoj s prirodom. Ugrađena su stakla sa specijalnim faktorom blokade svjetlosti, a inovativni element predstavljaju prozori s punim drvenim panelima umjesto staklene ispune.

Drugi je projekt odrađen s arhitektima iz Matrica arhitekture i Arta-projektiranje za investitora Jadranka hoteli iz Malog Lošinja. Radi se o sve popularnijem konceptu boutique hotela Alhambra te luksuznim vilama Augusta i Hortenzija, smještenim u uvali Čikat. PANA je za ove objekte proizvela i ugradila prozore od visokokvalitetnog hrvatskog hrasta s drvenim griljama kao tradicionalnom vanjskom zaštitom od sunca, čime se, poštujući stroge uvjete nadležnog konzervatorskog odjela, zadržao originalni, a ujedno luksuzni šarm austro-ugarskih „ljepotica“.

„Navedeni projekti doista mogu služiti kao uzor, nadajmo se sve većem broju hrvatskih proizvođača koji tako doprinose razvitku turističke slike Hrvatske. To je i naš svojevrstan „izlog“ prema van, odnosno vid promicanja gospodarskih postignuća naše zemlje prema inozemnim gostima, što u konačnici može donijeti potencijalne poslove u inozemstvu i mogući izlaz iz teške gospodarske situacije ponekih dionika.“ – zaključila je Nikolina Babić.

###

Tvrtka PANA jedna je od vodećih domaći proizvođača drvenih i drvo-aluminijskih prozora, vrata i podova, a njena izvrsnost rada i konkurentnost proizvoda prepoznata je i na međunarodnom tržištu. Materijali koje upotrebljavaju u proizvodnji prozora, vrata i podova u potpunosti su ekološki i 100% reciklirajući, a odgovornost prema prirodi i okolišu potvrđena je prestižnim FSC certifikatom koji jamči poštivanje visokih ekoloških, socijalnih i ekonomskih standarda gospodarenja šumama.

Podijeli

Odgovori

Top