Jedan od najuspješnijih managera i čovjek koji je svoju viziju o pokretanju online knjižnice pretvorio u unosan posao. 1994. napustio je svoje stalno zaposlenje, te svoj ured smjestio u garažu gdje je s još par zaposlenika razvijao softver.
Nakon što je njegovih 300 prijatelja isprobalo beta verziju stranice, Bezos je otvorio Amazon.com, online knjižnicu. Uspjeh kompanije je bio munjevit. Bez ikakve promocije u medijima, Amazon.com je prodavao knjige diljem SAD-a i 45 stranih zemalja u krugu od 30 dana. U dva mjeseca, prodaje su se popele i do 20,000 američkih dolara tjedno, rastući brže nego što je sam Bezos mogao i zamisliti.
„Ako niste tvrdoglavi, brzo ćete odustati od eksperimentiranja. A ako niste fleksibilni, stalno ćete udarati glavom od zid i nećete vidjeti rješenje problema“, komentirao je jednom prilikom. Od 2013. godine je i vlasnik utjecajnog američkog lista Washington Post, a danas Amazon.com prodaje i elektrotehniku, odjeću, dodatke za dom.
Jeff Bezos izdvaja 3 knjige koje biste trebali pročitati:
Sam Walton: Made in America by Sam Walton
U svojoj autobiografiji, Walmartov osnivač izlaže načela diskontirane maloprodajne cijene i raspravlja o njenim osnovnim vrijednostima, kao i spremnosti da isprobate mnoge stvari i napravite mnoge pogreške.
Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies by Jim Collins
Poznata knjiga o tome zašto određene tvrtke uspiju tijekom vremena – što je nužno za management, što treba biti jezgra tvrtke, ali i zašto je zadovoljstvo zaposlenika itekako važno.
Data-Driven Marketing: The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know’ by Mark Jeffery
Kako iskoristiti podatke koje dobivate online kako biste izmjerili zadovoljstvo klijenata, ali i uspješnost marketinga?
manager.ba