Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

7 social media pravila

Do nedavno je jedno od zlatnih pravila poslovanja bila prisutnost u online svijetu putem web stranice, no pojavom društvenih mreža još je važnije postala prezentacija putem Facebooka, Instagrama ili Pinteresta. Svaka od ovih mreža ima svoje zakonitosti i prednosti koje ih čine toliko zanimljivima, ali nekoliko je pravila koja se mogu primijeniti na svaku od njih.

1. Osmislite strategiju i odvojite budžet za nastup na društvenim mrežama te si pružite realne odgovore na pitanja što i u kojem vremenskom razdoblju želite postići. Samo pisanje statusa nikada nije bilo dovoljno. Razmislite o pisanju bloga, snimanju videa, aktivaciji aplikacija/oglasa, …

2. Poštujte pravila i duh društvene mreže na kojoj ste prisutni. Svaka društvena mreža posjeduje svoja pravila o primjerice promociji i oglašavanju. Facebook svakih nekoliko mjeseci uvodi promjene prema poslovnim korisnicima pa je iznimno važno pratiti postavke ili specijalizirane stranice kako biste znali koje su vam funkcionalnosti na raspolaganju, a koje su promijenjene ili ukinute. Facebook zasad nudi najviše mogućnosti poslovnim korisnicima, no ne treba zanemariti ni posebnu zajednicu koja je okupljena na manjim mrežama.

3. Budite korisni i dijelite sa zajednicom kvalitetne informacije i znanje vezane za vaše poslovanje. Nemojte tek iščitavati tuđe statuse i objave. Sudjelujte. Doprinosite. Pri tome nemojte spamati to jest gušiti kanale nepotrebnim objavama samo radi postizanja njihovog broja. Sjetite se da je kvaliteta uvijek ispred kvantitete.

4. Odgovarajte na upite brzo, barem u roku od 60min od postavljanja upita. Jer pažnja je čudna stvar, brzo odluta dalje.

5. Budite transparentni. Ako se od vas očekuje stav o određenoj stvari, razmislite tri puta prije postanja i konzultirajte se prije postanja s nadređenima. Jednom napisano na internetu, zauvijek ostaje na internetu.

6. Budite relevantni i fikcije ostavite za vrijeme uz fantasy film i kokice.

7. Analizirajte trendove komunikacije na vlastitoj stranici/profilu i budite aktivni kada je aktivna i vaša ciljna skupina na određenoj društvenoj mreži. Nema smisla da pišete onda kada to nitko neće uočiti.

www.ambrela.hr

[email protected]


Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.