Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

7 stvari koje biste trebali prestati govoriti na radnom mjestu

Iako s njima provodite dobar dio vašeg radnog dana, to ne znači da su oni jednaki vašim prijateljima s kojima se družite van posla i s kojima dijelite i najintimnije informacije.

zdravlje u uredu
pixabay.com

Iako s njima provodite dobar dio vašeg radnog dana, to ne znači da su oni jednaki vašim prijateljima s kojima se družite van posla i s kojima dijelite i najintimnije informacije. No, odlična atmosfera na radnom mjestu i dobar tim ključ su uspješno obavljenih zadataka i završenih projekata. Zbog toga je iznimno važno da ste s kolegama na poslu u prijateljskim odnosima.

Izdvojili smo 7 stvari koje biste trebali prestati govoriti na radnom mjestu.

#1 „Sutra ću nazvati na posao i reći da sam bolestan/na.“

Čak i da je ova rečenica obična pošalica tijekom pauze za ručak, može biti shvaćena pogrešno i zadati vam mnogo problema. I to baš kad uistinu budete bolesni. Sasvim je uredu da vam treba mala pauza i odmor. Ali, savjetujemo vam da pomno birajte riječi kojima ćete iskazati potrebu za malom pauzom. Ili to radije ostavite za komentiranje u krugu obitelji.

#2 „Ovo mi je grozno!“

Nitko ne želi čuti da radite na mjestu na kojem se ne osjećate dobro i na kojem ne dajete sve od sebe. Ova rečenica će također učiniti da izgledate neprofesionalno, a to vam nipošto ne treba na radnom mjestu.

#3 „Tako sam mamurna/mamuran.“

Detalj iz privatnog života koji nitko ne treba znati. Ispast ćete neodgovorni i neprofesionalni. Nitko, ni pod kojim uvjetima, nikada ne treba znati da ste imali tequila večer srijedom.

#4 „Kada ćeš ti (opet) biti trudna?“

Ovo je neprikladno pitanje bez obzira gdje se nalazite, a posebice na radnom mjestu. Ulazite u nečiju intimu i privatnost.

#5 „(…) je tako naporna!“

Ogovaranje – nikada ništa dobro nije proizašlo iz ove navike. Ne samo da ćete biti djetinjasti komentirajući vaše radne kolege, nego je i pitanje vremena, kada će vam se isto obiti od glavu.

#6 „Tako bih volio raditi za (x) kompaniju!“

Samo je pitanje vremena kada će vaše nezadovoljstvo postojećim mjestom i ovaj tip komentiranja stići do vaših nadređenih kojima se nipošto neće dopasti znati da u kompaniji u kojoj trenutno radite niste zadovoljni te samim time ne dajete sve od sebe.

#7 „Ništa danas nisam radio/la.“

Čak i ako vam je radni tempo takav da dobar dio dana niste imali nikakvih obveza (zavidimo vam), nemojte to isticati. Ili ako imate manjak produktivnosti, radije to zadržite za sebe, napunite baterije poslije radnog vremena i sutradan pokušajte završiti sve obveze.

 

Izvor: manager.ba


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.