Pad zračnog prometa, posebno teretnog, doveo je kompaniju do najvećeg gubitka otkad su se Air France i KLM- spojili 2004. U prethodnoj financijskoj godini tvrtka poslovala s gubitkom od 811 milijuna eura.
Pierre-Henri Gourgeon – „Godina užasa“
– Godina 2009/2010. bit će zabilježena u poslovnim knjigama kao naša „godina užasa.“ Globalna gospodarska kriza imala je dubok utjecaj na cjelokupnu zrakoplovnu industriju, – zaključio je izvršni direktor Pierre-Henri Gourgeon.
Istaknuo je kako se kompanija također morala nositi s nesrećom u lipnju prošle godine kada se zrakoplov na Air Franceovom letu 447 iz Rija za Pariz srušio u Atlantik, pri čemu je poginulo svih 228 putnika i članova posade.
„Skriveno lice Air Francea“ – kritike novinara
Ta je nesreća otvorila raspravu o sigurnosti koju je u nedavno objavljenoj knjizi „Skriveno lice Air Francea“ kritizirao novinar Fabrice Amedeo, ustvrdivši da greške u kulturi upravljanja u Air Franceu rezultiraju nemarnim odnosom prema pitanjima sigurnosti. Tvrtka je odbacila navode iz Amedeove knjige.
Kompanija je odustala od isplate dividende za financijsku godinu 2009-2010.
Tekuća godina ovisi o pepelu s Islanda
Što se tiče izgleda za tekuću financijsku godinu, Gourgeon je naglasio da oni ovise o „konačnom trošku zatvaranja europskog zračnog prostora“ zbog ogromnog oblaka pepela koji je izbacio islandski vulkan.