Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Beskontaktna tehnologija čini 50% kupovine na FIFA Svjetskom prvenstvu u nogometu – Rusija 2018

Podaci ističu povećanje korištenja inovativnih tehnologija plaćanja od strane korisnika.

Visa (NYSE: V), službeni partner FIFA-e za platni promet, objavila je analizu potrošnje na stadionima FIFA Svjetskog prvenstva u Rusiji, za period od prve utakmice do polufinala, odnosno od 14. lipnja do 11. srpnja. Podaci ističu povećanje korištenja inovativnih tehnologija plaćanja od strane korisnika. Navedeno potvrđuje podatak da je čak 50% Visa transakcija na prodajnim mjestima turnira izvršeno beskontaktno; uključujući kartice, mobilne uređaje i nosive uređaje.

Korisnici Visa kartica prosječno su potrošili 1.408 rubalja (oko 23,00 dolara) po transakciji unutar stadiona tijekom cijelog turnira. Najviše su potrošili navijači iz Rusije, a slijede ih SAD-a i Meksika. Najveće prosječne pojedinačne kupnje odnose se na stadionsku potrošnju (4.200 rubalja; oko 68,00 dolara), Fan Fest robu (3,300 rubalja; oko 53,00 dolara) te na hranu i piće na stadionu (800 rubalja, oko 13,00 dolara).

Od 62 utakmice na FIFA Svjetskom prvenstvu u Rusiji odigrane do sada, najveći volumen plaćanja imao je prvi susret između zemlje domaćina i Saudijske Arabije na stadionu Luzhniki, tijekom kojeg su navijači potrošili više od 55 milijuna rubalja (oko 900.000 dolara). Od ukupne potrošnje tijekom te utakmice, 69% izvršili su ruski, a 31% ne-ruski građani.

Nacije s najvećom potrošnjom

Deset država čiji su navijači svojim Visa karticama najviše potrošili tijekom FIFA Svjetskog prvenstva u nogometu u Rusiji su:

  • Rusija: 750 milijuna rubalja (12 milijuna dolara)
  • Sjedinjene Američke Države: 188 milijuna rubalja (3 milijuna dolara)
  • Meksiko: 94 milijuna rubalja (1.5 milijuna dolara)
  • Kina: 67 milijuna rubalja (1.1 milijuna dolara)
  • Argentina: 41 milijuna rubalja (700,000 milijuna dolara)
  • Peru: 35 milijuna rubalja (560,000 milijuna dolara)
  • Engleska: 34 milijuna rubalja (550,000 milijuna dolara)
  • Brazil: 28 milijuna rubalja (500,000 dolara)
  • Kolumbija: 26 milijuna rubalja (420,000 dolara)
  • Australija: 25 milijuna rubalja (400,000 dolara)

Potrošnja na stadionu

Utakmica velikog otvaranja, održana 14. lipnja, prilikom koje su navijači iz 123 zemlje ispunili stadion, imala je najveći, dok je utakmica između Rusije i Španjolske, održana 1. srpnja, imala drugi najveći volumen transakcija tijekom turnira. Iznos transakcija na stadionu, za sve 62 utakmice, iznosio je u prosjeku 1.168 rubalja (oko 19,00 dolara).

Ruski su navijači, u prosjeku, potrošili 1.090 rubalja (oko 18.00 dolara) pri kupnji na stadionu tijekom FIFA Svjetskog prvenstva, a međunarodni gosti 1.915 rubalja (oko 31,00 dolara).

Najveći volumen kupnje na stadionu

Pet stadiona Svjetskog prvenstva na kojima su navijači najviše potrošili koristeći svoje Visa kartice su:

  • Luzhniki (Moskva): 533 milijuna rubalja (8.6 milijuna dolara)
  • Sankt-Peterburg: 208 milijuna rubalja (3.3 milijuna dolara)
  • Samara: 125 milijuna rubalja (2 milijuna dolara)
  • Soči: 117 milijuna rubalja (1.9 milijuna dolara)
  • Spartak (Moskva): 114 milijuna rubalja (1.8 milijuna dolara)

Lista najvećeg volumena potrošnje na Fan Festu

Pet festivala FIFA Svjetskog prvenstva na kojima su navijači najviše koristili svoje Visa kartice:

  • Luzhniki (Moscow): 251 milijuna rubalja ($4 milijuna dolara)
  • Saint Petersburg: 38 milijuna rubalja ($615,000)
  • Kazan: 11 milijuna rubalja ($170,000)
  • Samara 8.8 milijuna rubalja ($141,000)
  • Sochi: 8.5 milijuna rubalja ($136,000)


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.