Visa (NYSE: V), službeni partner FIFA-e za platni promet, objavila je analizu potrošnje na stadionima FIFA Svjetskog prvenstva u Rusiji, za period od prve utakmice do polufinala, odnosno od 14. lipnja do 11. srpnja. Podaci ističu povećanje korištenja inovativnih tehnologija plaćanja od strane korisnika. Navedeno potvrđuje podatak da je čak 50% Visa transakcija na prodajnim mjestima turnira izvršeno beskontaktno; uključujući kartice, mobilne uređaje i nosive uređaje.
Korisnici Visa kartica prosječno su potrošili 1.408 rubalja (oko 23,00 dolara) po transakciji unutar stadiona tijekom cijelog turnira. Najviše su potrošili navijači iz Rusije, a slijede ih SAD-a i Meksika. Najveće prosječne pojedinačne kupnje odnose se na stadionsku potrošnju (4.200 rubalja; oko 68,00 dolara), Fan Fest robu (3,300 rubalja; oko 53,00 dolara) te na hranu i piće na stadionu (800 rubalja, oko 13,00 dolara).
Od 62 utakmice na FIFA Svjetskom prvenstvu u Rusiji odigrane do sada, najveći volumen plaćanja imao je prvi susret između zemlje domaćina i Saudijske Arabije na stadionu Luzhniki, tijekom kojeg su navijači potrošili više od 55 milijuna rubalja (oko 900.000 dolara). Od ukupne potrošnje tijekom te utakmice, 69% izvršili su ruski, a 31% ne-ruski građani.
Nacije s najvećom potrošnjom
Deset država čiji su navijači svojim Visa karticama najviše potrošili tijekom FIFA Svjetskog prvenstva u nogometu u Rusiji su:
- Rusija: 750 milijuna rubalja (12 milijuna dolara)
- Sjedinjene Američke Države: 188 milijuna rubalja (3 milijuna dolara)
- Meksiko: 94 milijuna rubalja (1.5 milijuna dolara)
- Kina: 67 milijuna rubalja (1.1 milijuna dolara)
- Argentina: 41 milijuna rubalja (700,000 milijuna dolara)
- Peru: 35 milijuna rubalja (560,000 milijuna dolara)
- Engleska: 34 milijuna rubalja (550,000 milijuna dolara)
- Brazil: 28 milijuna rubalja (500,000 dolara)
- Kolumbija: 26 milijuna rubalja (420,000 dolara)
- Australija: 25 milijuna rubalja (400,000 dolara)
Potrošnja na stadionu
Utakmica velikog otvaranja, održana 14. lipnja, prilikom koje su navijači iz 123 zemlje ispunili stadion, imala je najveći, dok je utakmica između Rusije i Španjolske, održana 1. srpnja, imala drugi najveći volumen transakcija tijekom turnira. Iznos transakcija na stadionu, za sve 62 utakmice, iznosio je u prosjeku 1.168 rubalja (oko 19,00 dolara).
Ruski su navijači, u prosjeku, potrošili 1.090 rubalja (oko 18.00 dolara) pri kupnji na stadionu tijekom FIFA Svjetskog prvenstva, a međunarodni gosti 1.915 rubalja (oko 31,00 dolara).
Najveći volumen kupnje na stadionu
Pet stadiona Svjetskog prvenstva na kojima su navijači najviše potrošili koristeći svoje Visa kartice su:
- Luzhniki (Moskva): 533 milijuna rubalja (8.6 milijuna dolara)
- Sankt-Peterburg: 208 milijuna rubalja (3.3 milijuna dolara)
- Samara: 125 milijuna rubalja (2 milijuna dolara)
- Soči: 117 milijuna rubalja (1.9 milijuna dolara)
- Spartak (Moskva): 114 milijuna rubalja (1.8 milijuna dolara)
Lista najvećeg volumena potrošnje na Fan Festu
Pet festivala FIFA Svjetskog prvenstva na kojima su navijači najviše koristili svoje Visa kartice:
- Luzhniki (Moscow): 251 milijuna rubalja ($4 milijuna dolara)
- Saint Petersburg: 38 milijuna rubalja ($615,000)
- Kazan: 11 milijuna rubalja ($170,000)
- Samara 8.8 milijuna rubalja ($141,000)
- Sochi: 8.5 milijuna rubalja ($136,000)