Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Budućnost mobilnosti

The Boston Consulting Group objavio je novo istraživanje o budućnosti mobilnosti, pod nazivom „The Reimagined Car: Shared, Autonomous and Electric“.

The Boston Consulting Group objavio je novo istraživanje o budućnosti mobilnosti, pod nazivom „The Reimagined Car: Shared, Autonomous and Electric“. U nastavku Vam donosimo najzanimljivije nalaze istraživanja.

 

  • Do 2030. godine će značajan dio od 175 milijuna stanovnika najvećih američkih gradova početi koristiti dijeljena autonomna električna vozila (engleski: shared autonomous electric vehicles, skraćeno: SAEV). Stručnjaci za mobilnost The Boston Consulting Groupa procjenjuju kako će na flote SAEV automobila otpadati polovica kilometraže u najvećim američkim gradovima i oko četvrtine u cijelim Sjedinjenim Američkim Državama.
  • Potrošači koji se okrenu dijeljenim autonomnim električnim vozilima uživat će u uštedama od oko pedeset posto u svojim troškovima transporta i čak 30 milijardi dobivenih sati slobodnog vremena koje više neće morati izgubiti za volanom u gužvama i potrazi za parkirnim mjestima
  • Urbana će društva dodatno profitirati od dijeljenih autonomnih električnih vozila: prometne nesreće i prometne nesreće sa smrtnim ishodom smanjit će se za oko dvije trećine. Dramatično će se smanjiti i onečišćenje: oko sto milijuna tona CO2 manje bit će ispušteno u atmosferu. Milijune kvadratnih metara koji su nekad bili korišteni za parkirališta gradovi će moći prenamijeniti u zelene površine ili komercijalne svrhe uz istovremeno povećanje dostupnosti prijevoza za starije, osobe s invaliditetom i osobe slabijeg imovinskog stanja.
  • Gradovi će proaktivno usvajati politike za privlačenje i smještaj flota dijeljenih autonomnih električnih vozila. Za očekivati je kako će regulativa kaskati za inovacijama i usporavati ih, ali stručnjaci BCG-a za mobilnost naglašavaju kako se događa upravo suprotno, neki američki gradovi već se sada pripremaju za dijeljena autonomna električna vozila kao rješenje dugoročnih problema pristupa, dostupnosti i sigurnosti gradskog prometa.
  • Za sada, BCG-ov model pokazuje kako flote dijeljenih autonomnih električnih vozila mogu profitabilno funkcionirati u velikim i jako velikim gradovima. Koliko profitabilno? Veliki gradovi mogli bi imati flote do dvjesta tisuća vozila. Svaki velegrad trebao bi na godišnjoj razini za flotu te veličine osigurati oko dvije i pol milijarde dolara. U manjim gradovima i ruralnim područjima  flote dijeljenih autonomnih električnih vozila neće biti isplative. U gradovima srednje veličine trenutno nema naznaka da bi model mogao biti profitabilan, ali ubrza li se tehnološki razvoj ili pojave nove prilike za ostvarivanje prihoda, tada bi i gradovi srednje veličine mogli uvoditi flote dijeljenih autonomnih električnih vozila.
  • Prodaja novih vozila doseći će svoj vrhunac i struktura potražnje će se dramatično mijenjati. Dobro poznati poslovni modeli u prijevozu i autoindustriji bit će ugroženi. Proizvođači automobila i dobavljači dijelova mora će dobro promisliti o budućnosti svojih poslovnih modela i smisliti kako će preživjeti u novoj paradigmi prijevoza. Neke će kompanije potpuno promijeniti postojeći poslovni model i postati pružatelji usluga prijevoza, a neki će propasti.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.