Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Blog zona

Digitalna PR evolucija

Digitalna PR revolucija je odavno među nama

S obzirom da na svijetu trajna samo mijena jest, prilagodba sve zahtjevnijem tržištu nikako nije upitna. Neki od trendova čiji nas snažniji zamah očekuje u 2015. godini već su zapravo među nama. No, u moru informacija koje dolaze od brendova, jedno je sigurno. Integracija i usklađivanje komunikacije na svim razinama posao je koji očekuje stručnjake za odnose s javnošću. Pružiti svojim korisnicima jedinstveno brend iskustvo na svim dodirnim točkama, ostvariti s njima pametnu komunikaciju i dugoročno ostaviti svoj trag na zvjezdanom nebu prepunom sjajnih zvijezda zadatak je koji u konačnici treba dovesti i do poslovnih rezultata.

PR preuzima mrežu – internet, društvene mreže, pametni uređaji… kad je riječ o digitalnim platformama, možemo s velikim uvjerenjem reći da je PR u ovom dijelu u velikoj prednosti u usporedbi s klasičnim oglašavanjem.  Konzumenti i ovisnici o digitalnim platformama, što smo i sami, neprestano su u potrazi za novim, zanimljivim, zabavnim i svježim sadržajima. A to je upravo ono što odnosi s javnošću nude s jedne strane brendovima, a s druge medijima kojima su nerijetko most u pronalaženju kvalitetnih i zanimljivih sadržaja. Jer digitalne platforme više nisu taktika, nego ekosistem u kojemu moramo učvrstiti svoje mjesto ako želimo opstati.

Brandovi/izdavači – u prenesenom značenju, ali ipak za razmatranje. Stvoriti vlastite stranice i vlastiti sadržaj koji će vašim ciljanim skupinama prenijeti priču o onome što vi jeste jedan je od imperativa. No, kako potaknuti i druge medije ili pojedince da prenesu vaše poruke i vaše informacije? Oblikovanje u kvalitetan i iskoristiv PR materijal za medije nešto je teži zadatak koji uključuje planiranje i ulaganje. U svakom slučaju krenite od vlastitih stranica i sadržaja i tek kad njima budete zadovoljni obratite se i medijima koje bi vaš sadržaj mogao zanimati. Sveobuhvatna PR kampanja će značiti iskorak prema brendovima koji PR koriste kako bi zaokružili poslovni poduhvat i ostvarili dugoročan odnos sa ciljanim skupinama.

Moć vizualne komunikacije – fotografije i video sadržaji omogućit će jedan potpuno drugačiji vid komunikacije. Korisnici su skloniji pozitivno reagirati na personalizaciju, odnosno vole upoznati ljude koji stoje iza pojedinog brenda ili aktivnosti. Društvene mreže omogućuju upravo takav vid komunikacije koja omogućuje poistovjećivanje. Priču o proizvodu ili usluzi koju predstavljate možete ispričati i u fotografijama, odnosno putem video sadržaja. Uz to, pozicioniranje na tražilicama uz video sadržaj značajno raste. Čak je i pametno korištenje pametnih uređaja velik korak naprijed u predstavljanju i pozicioniranju.

Budite korisni – društveno korisno djelovanje je dokaz da prepoznajete potrebe sredine u kojoj djelujete. Angažiranje i povezivanje sa zajednicom donose dugoročnu prepoznatljivost pa ne zaboravite poduprijeti društveno korisne inicijative u skladu sa svojim mogućnostima.

Također, budite svjesni da ćete svoje online posjetitelje ili fanove morati educirati, zabavljati i inspirirati kako biste ih potaknuli na ono što je najteže – na akciju. Uspostavljanje veza sa stvarnim kupcima vaših proizvoda ili usluga je dugotrajan i ponekad težak posao. No, digitalne platforme vam omogućuju da im se obratite gotovo svakom pojedinačno. Istražite njihove navike putem anketa, prilagodite ponudu i uvažite kritiku. Pokažite da razumijete što oni traže te im ponudite rješenje i to brzo. Promišljena komunikacija se podrazumijeva.

Nemate što čekati, digitalna PR evolucija (odavno) je među nama


Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.