Dobre komunikacijske vještine ključ su uspješne poslovne komunikacije

Čovjek je biće komunikacije koje svakodnevno šalje poruke pojedincima s kojima se susreće ili s kojima surađuje. No unatoč tome što smo svakodnevno suočeni s različitim oblicima komuniciranja, ne znamo uvijek dobro prenijeti poruku. Razlog tome nalazi se već u samoj definiciji komunikacije koja kaže da je ona prije svega vještina kojom prenosimo različite informacije i ideje. Kad govorimo o vještini jasno je da se ona može, pa čak i mora, vježbati i unaprjeđivati, a upravo tako je i s govorenjem. Ako želimo dobro prezentirati vlastitu ideju ili misao važno je da se za to i pripremimo. Spretnost u komunikaciji tehnika je koja nam može otvoriti brojne mogućnosti u životu – od povećanja vlastitog samopouzdanja do dobivanja željenog posla. Poznato je i da se po vještini komuniciranja najviše prepoznaju uspješni studenti, djelatnici, poduzetnici i političari. Znati “prodati” sebe i svoju ideju najveće je umijeće, ali to zahtjeva učenje.

Poznavanje komunikacijskih vještina bit će velika prednost posebno u poslovnom okruženju gdje su razgovor i uvažavanje drugoga ključ uspjeha same organizacije. Ako želimo da naši zaposlenici budu predani našoj tvrtki, moraju se prije svega osjećati ugodno, a to ćemo postići prijateljskim odnosom prema njima. Ako pak želimo da budu produktivniji potrebno je s njima razgovarati. Obično informiranje zaposlenika o aktivnostima tvrtke nije isto što i dvosmjeran dijalog. S druge strane, ponekad je bolje slušati nego pričati – ako pokažemo zainteresiranost za ono što naš zaposlenik ima za reći, njegov će poslovni entuzijazam biti 5 puta veći nego kod zaposlenika kojega se stalno ignorira. Želimo li da naš uspjeh bude još i veći, potrebno je postati lider koji komunicira toliko dobro da se njegovo govorenje više ne smatra praznim pričanjem.

Cilj govorničke akademije Demosten i njenih predavača je upravo to – naučiti svoje polaznike ispravno govoriti te im pokazati kako da svoj urođeni talent dovedu do savršenstva i iz njega izvuku najviše za sebe i svoju organizaciju. Slušajući predavanja polaznici će naučiti kvalitetno iznijeti svoje ideje i slušati tuđe te će na taj
način postati vrhunski komunikatori koji pridonose stvaranju produktivne radne atmosfere.

Upisi su mogući do 30. rujna, a ako na njih dovedete dva prijatelja Akademija Vas nagrađuje besplatnim upisom.
Kotizacija u drugim slučajevima iznosi 1.300 kn, a prijaviti se možete na: [email protected]

Podijeli

Odgovori

Top