Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Dodijeljen Suncokret ruralnog turizma Hrvatske

U Strategiji razvoja turizma do 2020. ruralni turizam jedan je od deset ključnih turističkih proizvoda koji će u narednih nekoliko godina biti u fokusu. Vjerujem da ćemo zajedno i jačom institucionalnom suradnjom napraviti značajne iskorake. Pri tome moramo voditi računa da se razvoj odvija prema načelima održivosti te da najvažniji ostanu čovjek, kultura i tradicija – istaknuo je Ivo Bašić, glavni tajnik Ministarstva turizma na četvrtoj svečanoj dodjeli nagrada „Suncokret ruralnog turizma Hrvatske“, u jedinstvenom ambijentu novog hotela Academija u Zagrebu.

Dodjela nagrade vrhunac je akcije ocjenjivanja najboljih programa i projekata u ruralnom turizmu. Nakon nekoliko mjeseci obilaska svih prijavljenih na natječaj, predsjednik ocjenjivačke komisije dr. sc. Eduard Kušen i njezini članovi: Dubravka Davidović, Duška Gregurek, mr. sc. Dijana Katica, dr. sc. Andrea Pešutić, Robert Baćac i Stjepan Cukor, nisu imali nimalo lagan zadatak. Početkom mjeseca između 150 prijava pristiglih na Natječaj, odlučivali su o najboljima, koji su pobijedili s tijesnom bodovnom razlikom, što samo svjedoči o činjenici da Hrvatska ima veliki potencijal u ruralnom turizmu od Srijema do Konavala.

Najboljima su danas uručene Zlatne, Srebrne, Brončane plakete i Posebna priznanja u sedam kategorija: Turistička seljačka gospodarstva, Poduzetnici u ruralnom turizmu, Ruralno-turistički projekti, Ruralno-turističke manifestacije, Tradicijska ruralna gastronomija, Vinski turizam i Hrvatski otočni proizvod.

Suncokretom ruralnog turizma promoviraju se tradicijski sadržaji, povezuju se najznačajniji projekti, proizvođači, događaji i zanimljivosti, te se uz očuvanje izvornosti stvaraju novi proizvodi ruralnog turizma. Ideja vodilja u realizaciji projekta je zaštita i očuvanje hrvatske izvornosti te poticanje razvoja turizma u ruralnim područjima Hrvatske.

„U tom smislu proizvodi i usluge ruralnog turizma predstavljaju turističku ponudu koja će zasigurno obogatiti hrvatsko turističko tržište te razvijati regionalne turističke destinacije. U projekt su uključeni poduzetnici, obrtnici, OPG-i, zadruge, udruge iz cijele Hrvatske kao i jedinice područne i lokalne samouprave. Vrijeme je da zajedno radimo još više te brinemo o našim ruralnim krajevima. Znamo da je 92 posto Hrvatske ruralno, stoga to područje zaslužuje našu posebnu pažnju, bolju promociju, prijateljstvo i suradnju, jer turizam je emocija, priča i poruka o identitetu, a identitet je skup različitosti. Svi koji su sudjelovali u natječaju uistinu su najbolji. Sve smo obišli, prošli preko deset tisuća kilometara ovu jesen, a vjerujem da ćemo se opet družiti na proljeće i iduće godine“, istaknula je mr. sc. Dijana Katica, predsjednica Hrvatske udruge za turizam i ruralni razvoj „Kluba članova Selo“, inicijatora i organizatora projekta.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.