Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Dolazi bolje vrijeme za (mikro) poduzetnike: raste interes banaka za kreditiranjem

Mikro poduzeća su izuzetno zanimljiv, ali nedovoljno iskorišten tržišni segment za banke, što čudi jer je njihov udio u hrvatskom BDP-u respektabilnih 34 posto, a zapošljavaju 45 posto svih zaposlenih u Hrvatskoj.

Mikro poduzeća su izuzetno zanimljiv, ali nedovoljno iskorišten tržišni segment za banke, što čudi jer je njihov udio u hrvatskom BDP-u respektabilnih 34 posto, a zapošljavaju 45 posto svih zaposlenih u Hrvatskoj.

Interes banaka za kreditiranje mikro poduzetnika, malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj porast će u sljedeće tri – četiri godine, pokazuje danas predstavljeno istraživanje konzultantske kuće Roland Berger.

Kreditiranje mikro poduzetnika, koje su banke do sada kreditirale u skromnim razmjerima ponajprije zbog percepcije o neisplativosti, visokih operativnih troškova i rizičnosti kredita, trebalo bi porasti jer banke očekuju značajan rast kredita mikro poduzetnicima, pokazala je studija Roland Bergera i bankovne udruge Efma “Retail bankarstvo u zemljama srednje i istočne Europe – iskorištavanje potencijala mikro poduzeća”.

Prema studiji, većina banaka u regiji među kojima i u Hrvatskoj, planira povećati kreditni portfelj mikro poduzeća, a dvije trećine predviđa rast tog oblika kreditiranja.

Prema istraživanju, Hrvatska među zemljama regije u kreditiranju mikro poduzetnika odskače u zastupljenosti proizvodnog sektora i stomatoloških ordinacija, a hrvatska posebnost je i visoka zastupljenost kreditiranja malih poduzetnika u turizmu i arhitekturi.

Predstavljajući studiju, financijski savjetnik Rolanda Bergera Hendrik Bremer rekao je da su mikro poduzeća izuzetno zanimljiv, ali nedovoljno iskorišten tržišni segment za banke, što čudi jer je njihov udio u hrvatskom BDP-u respektabilnih 34 posto, a zapošljavaju 45 posto svih zaposlenih u Hrvatskoj.

Studija Rolanda Bergera ukazuje na značajne prilike za rast navodeći tri ključna faktora za postizanje uspjeha – izrada detaljne strategije s naglaskom na segmentaciju klijenata uz diferenciranje usluge na masovne i premium skupine klijenata, upravljanje rizicima prilagođeno specifičnim potrebama i situaciji svakog pojedinačnog klijenta te uvođenje cross-segment ponude u vidu objedinjavanja usluge privatnog i poslovnog bankarstva čime bi se značajno smanjili operativni troškovi i povećala efikasnost poslovanja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.