Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

FRA ARENA 2016 – 6. međunarodna konferencija FMCG, Retail & Agrobiznis industrije

pixabay.com

Nakon uspješno održanih FMCG, Retail & Agribusiness Premium Bruncheva  u Zagrebu, Ljubljani, Beogradu i Sarajevu, namijenjenih pregledima potencijala lokalnih tržišta, 6. međunarodna konferencija FRA ARENA 2016 u Beču bit će kruna stručnih rasprava i panela.

Riječ je o uspješno postavljenoj platformi Infoarene i Europske banke za obnovu i razvoj namijenjene promociji lokalne i regionalne agroindustrije, trgovine te distribucije robe široke potrošnje i maloprodaje, koja će okupiti ključne ljude iz core businessa te ostalih pratećih industrija zemalja Europske unije, srednje i jugoistočne Europe, Afrike i Turske.

Predstavljanjem poslovnih rješenja, vrhunskih proizvoda, prenošenjem znanja te iskustava uspješnih gospodarstvenika i stručnjaka iz navedenog područja, FRA ARENA platforma želi promovirati i povezati industrije lokalnih i regionalnih tržišta te izravno utjecati na uspješnu poslovnu suradnju ključnih sudionika u proizvodnji i distribuciji prehrambenih proizvoda.

FRA ARENA 2016 okuplja vrhunske paneliste i stotinjak sudionika

konferencije, uključujući  visokorangirane vladine službenike, menadžere svih relevantnih tvrtki iz područja agrobiznisa, maloprodaje i distribucije robe široke potrošnje. Ugledni panelisti u svojim će izlaganjima i diskusijama posebnu pažnju usmjeriti na:

  • Utjecaj globalnih izazova na lanac distribucije hrane
  • Odraz klimatskih i demografskih promjena na prehrambenu industriju
  • Investicijske perspektive u sektoru maloprodaje i robe široke potrošnje
  • Održivost proizvodnje, maloprodaje i distribucije hrane
  • Kako osloboditi potencijale u distribuciji roba široke potrošnje
  • Osvrt EBRD na agrobiznis u 2015 god. te glavne naznake trendova u 2016. godini
  • Investicijski potencijali u sektoru proizvodnje hrane u okruženju susjednih država, članica EU, kandidata za članstvo, Turske, Bliskog i Srednjeg istoka, Afrike i Azije


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.