Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

FUL KULTURNO punkt “Kultura nalazi način da se izrazi”

FUL KULTURNO natjecanje za najbolji projekt u kulturi kojem je svrha promocija pisane riječi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.

Prvi put na Interliberu sasvim drugačiji program koncipiran kako bi posjetiteljima predstavio hrvatsku književnu scenu kroz prizmu brenda te im omogućio da na jednom mjestu dožive knjigu kroz sve njene aspekte: važan dio kulture, trendove i brendiranje te najavljuje otvorenje natječaja za nagradu FUL KULTURNO – najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, kao i ekskluzivno istraživanje tržišta o čitanosti u Hrvatskoj.

FUL KULTURNO punkt je mjesto na kojem će se okupiti četrdesetak važnih gostiju iz svijeta knjige u Hrvatskoj te kroz dvadeset i pet razgovora dotaknuti teme poput: brenda književne scene, brenda izdavača, brenda festivala i događanja, biznisa u kulturi, čitanosti i brenda autora.

Sudionici i nositelji razgovora u svih šest dana održavanja Interlibera bit će: Nenad Bartolčić, glavni i odgovorni urednik portala Moderna vremena Info; Luka Ostojić, glavni urednik portala booksa.hr; Davor Piskač, doc. dr. sc., Hrvatski studiji; Branko Matijašević, urednik “Guru za kulturu”; Zoran Lisjak, pisac; Sandra Pocrnić Mlakar, izdavač, Beletra; Kruno Lokotar,  koordinator Nagrade Fric.; Miroslav Mićanović, predsjednik žirija Tportalove nagrade; Drago Glamuzina, predsjednik žirija VBZ-ove nagrade; Komentar: Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija; Ivan Pakozdi, izvršni direktor za razvoj, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski i turistički menadžment i studenti: Karla Šalić, Lucija Žukina, Ivan Biošić, Darija Jeger; Seid Serdarević, nakladnik, Fraktura i organizator Festivala svjetske književnosti; Miroslava Vučić, glavna urednica, Školska knjiga; Zvonko Čubrić, suvlasnik Hoću knjigu; Vanja Čučković, voditelj nabave, Znanje; Hana Klain, savjetnica za odnose s javnošću; Roman Simić, pisac i organizator festivala Festivala europske kratke priče; Robert Roklicer, scenarist i pisac, FRIKK – Jutro poezije; Željko Buklijaš, pjesnik; Marko Crnogorac, direktor prodaje i marketinga te član Uprave tvrtke Julius Meinl Bonfanti Hrvatska; Vedrana Bibić, radnica u kulturi; Vladimir Šagadin, urednik i voditelj; mr. sc. Sanja Rocco, v. pred., Voditeljica studija Menadžment i produkcija u kulturi, Visoka poslovna škola Zagreb; profesorica Dorotea Milas, mag. phil. et. mag. rel. (Prva godina studija), Visoka poslovna škola Zagreb; Lucija Prlić, studentica – Visoka poslovna škola Zagreb – Menadžment i produkcija u kulturi; učenici Privatna umjetničke
gimnazije
; Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica časopisa Brend kultura, spisateljica; Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands; Kristina Ercegović, Business Café, Daniela Uzelac, spisateljica; Tatjana Barat, suradnica Čitaj knjigu; Jagna Pogačnik, književna kritičarka; Alis Pečarić Marić, blogerica Čitaj knjigu; Ivan Jozić, pisac; Bruno Šantek, pisac

Razgovore s gostima vode: Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka i izdavač; Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska/Dhar media, glavna urednica Brend kulture; Petra Sedlanić, novinarka Brend kulture; Adela Juhas, odnosi s javnošću Dhar media.

Petak, 10.11. u 16:00 – Najava otvorenja natječaja za nagradu FUL KULTURNO

Časopis Brend kultura i Superbrands Hrvatska najavljuju otvorenje natječaja FUL KULTURNO za najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi.

“U struci je poznata stvar da brendirati možete bilo koji proizvod pa čak i s malim budžetom. Novo vrijeme nosi nove trendove, a time se smanjuju i troškovi ulaganja u oglašavanje. Otvoreni su novi kanali komunikacije – društvene mreže koje omogućavaju da u kratko vrijeme dođete do značajnog broja posjetitelja ili kupaca usluga, a dobre priče iz kulturne književne scene lako pokrenu emocije tržišta. Superbrands Hrvatska, nezavisni autoritet za brending ovim iskorakom u kulturu pokazuje kako je vrijeme da se i manjim igračima omogući veliki prostor pa tako ova nagrada znači priznanje struke s obzirom na kriterije u brendiranju koja ona postavlja.” – izjavljuje Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica stručnog časpopisa Brend kultura.

Članove žirija za nagradu FUL KULTURNO čine:

  • sc. Romana Lekić, pomoćnica dekana, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment u Zagrebu
  • Sanja Rocco sc. v. pred., Voditeljica studija Menadžment i produkcija u kulturi
  • Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica časopisa Brend kultura
  • Vesna Sekalec, Direktorica projekta Superbrands Hrvatska i Slovenija
  • Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka, vlasnica izdavačke kuće Beletra
  • Alis Pečarić Marić, blogerica i influencer, Čitaj knjigu

 FUL KULTURNO natjecanje za najbolji projekt u kulturi kojem je svrha promocija pisane riječi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.

Cilj natjecanja FUL KULTURNO je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali. Budžetni prag za prijavu iznosi do 30.000,00 kuna.

Natjecanje FUL KULTURNO otvoreno je od 11. studenog 2017. do 1. travnja 2018.

Fond nagrade FUL KULTURNO uključuje statuu FUL KULTURNO i nagradni iznos od 10.000,00 kuna, koji dodjeljuje Superbrands Hrvatska.

Ekskluzivno istraživanje o čitanosti

Subota, 11.11. u 15 sati istraživanje predstavljaju agencija za istraživanje Valicon i Brend kultura

Vrijeme da se demistificira to uvriježeno mišljenje da Hrvatska nema čitača čemu u prilog ide i istraživanje koje donosi časopis Brend kultura i Valicon.

Postotke koje ćemo dobiti istraživanjem odnose se na sljedeća pitanja:
Koliko se čita? Kupuju li se knjige ili posuđuju te koji je čitateljski omiljeni žanr?

Program FUL KULTRUNO punkta u cijelosti je objavljen na web stranici www.fulkulturno.com.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.