Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Gotovo 70% građana kupuje proizvode na sniženju

sniženje
pixabay.com

“Prema nekim analizama svaki treći proizvod proda se na promociji i na akcijskoj cijeni”, istaknula je pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore Tomislava Ravlić.

Kaže i kako su potrošači postali racionalniji i sve osjetljiviji na cijenu koja postaje ključna pri donošenju odluke o kupnji. “Prilikom kupnje vode računa i o omjeru cijene i kvalitete”, objašnjava Ravlić koja predviđa i rast trgovine na malo tijekom ljetnog sezonskog sniženja.

Promotivni leci najvažniji su kanal komunikacije trgovaca s kupcima, a proučava ih 75% kupaca. “Oko 76% kupaca planira što će kupiti, 69% njih proizvode kupuje na akcijama, a da bi obavili kupnju obiđu prosječno gotovo tri prodavaonice”, zaključuje Ravlić.

Inače, prema Pravilniku o uvjetima i načinu provođenja sezonskog sniženja, a sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ljetno sezonsko sniženje započinje od 1. srpnja i trajat će maksimalno 60 dana. U okviru sezonskog sniženja, redovna cijena i nova snižena cijena iskazuju se jasno, vidljivo i čitljivo. Bitno je naglasiti i da ukoliko u razdoblju sezonskog sniženja nisu prodani svi proizvodi, trgovac može nastaviti s prodajom proizvoda po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.