Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Grizli komunikacije izvoze svoje usluge na austrijsko, češko i slovačko tržište

Brojke agenciji Grizli komunikacije svakako idu u prilog – 2017. godine je zabilježen rast poslovanja od 43 % u odnosu na prethodnu, 2016. godinu.

Japanski proizvođač automobilskih guma Yokohama za digitalno komuniciranje svog brenda na tržištu Austrije, Češke i Slovačke angažirao je zagrebačku agenciju Grizli komunikacije. Ovaj uspjeh domaće agencije među konkurentskim agencijama zapadne Europe rezultat je dvogodišnje suradnje s Yokohamom na tržištima u Hrvatskoj i BiH.

„Iznimno smo ponosni na širenje suradnje s tržišnim gigantom poput Yokohame. Ovaj uspjeh je rezultat kvalitete i strateškog pristupa svakom obliku komunikacije kojima se vodimo u radu za naše klijente.“ – izjavio je managing direktor Grizli komunikacija Tomislav Čehulić.

Agencija Grizli komunikacije na tržištu je prisutna šest godina, a njezina komparativna prednost ističe se u pružanju 360° komunikacijskih usluga za klijente, što podrazumijeva vođenje odnosa s javnošću i komunikacije na društvenim mrežama, kreiranje online kampanja, kreativnih oglašivačkih koncepata, gerilsko oglašavanje, dizajn i organizaciju evenata.

„Yokohama u svakom segmentu traži pouzdane partnere, a širenje suradnje s Grizli komunikacijama je logičan slijed nakon rezultata koje su ostvarili svojim komunikacijskim pristupom u Adria regiji.“ -zaključio je Helmut Wieser, General Manager Yokohama Austrije.

Brojke agenciji Grizli komunikacije svakako idu u prilog – 2017. godine je zabilježen rast poslovanja od 43 % u odnosu na prethodnu, 2016. godinu. Iz agencije pojašnjavaju da je takav porast rezultat 360° komunikacijskog koncepta, nastalog kao odgovor na potražnju tržišta za rješenjima koje objedinjuju sve platforme i strategije komuniciranja, a koji klijentima osobito odgovora jer dobivaju sve usluge na jednom mjestu. Osim toga, agencija Grizli komunikacije unazad godinu dana je dodatno ojačala svoj digitalni odjel, kako bi nadogradila svoju ponudu i zadovoljila potrebe klijenata.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.