Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Huawei na Forbesovoj listi najvrjednijih brendova u 2017.

Na nedavno objavljenoj Forbesovoj listi najvrjednijih brendova za 2017. godinu, Huawei se našao na 88. mjestu s ukupnom vrijednošću brenda od 7,3 milijarde dolara, što predstavlja povećanje od 9 posto u odnosu na prošlu godinu, a ujedno je i jedini kineski brend koji se našao na toj prestižnoj listi.

Na nedavno objavljenoj Forbesovoj listi najvrjednijih brendova za 2017. godinu, Huawei se našao na 88. mjestu s ukupnom vrijednošću brenda od 7,3 milijarde dolara, što predstavlja povećanje od 9 posto u odnosu na prošlu godinu, a ujedno je i jedini kineski brend koji se našao na toj prestižnoj listi.

Svake godine Forbes na svjetskoj razini odabire 100 najvrjednijih međunarodnih brendova, a ove godine lista sto najvrjednijih uključuje brendove iz različitih industrija iz ukupno 15 zemalja. Najveći broj ih dolazi iz SAD-a, čak 56, a prate iz poznati brendovi iz zemalja poput Njemačke, njih 11, te Francuske i Japana koji su na Forbesovoj listi zastupljeni sa sedam, odnosno šest brendova.

Bez sumnje, tehnološki sektor predstavlja najuzbudljiviju industriju današnjice, što dokazuje i 18 tehnoloških brendova koji su se našli na listi, a čak 9 od vodećih 15 su tvrtke iz tehnološkog sektora. Na listi se našlo i 13 tvrtki iz financijskog sektora te 12 tvrtki iz industrije robe široke potrošnje.

Zahvaljujući snažnom porastu prepoznatljivosti vlastitog brenda među potrošačima diljem svijeta, Huawei je u 2016. godini ostvario snažan iskorak koji se nastavlja i ove godine uz stabilan porast isporuka uređaja. Prema statističkim podacima vodećih istraživačkih institucija poput IDC-a, SA i TrendForcea, Huawei je po broju isporuka dosegnuo treću poziciju na svijetu te vodeću u Kini, sa snažnim porastom u najvišem segmentu uređaja širom svijeta, prije svega zahvaljujući prekrasnim i inovativnim uređajima iz flagship P i Mate serija. Huawei P9 i P9 Plus širom svijeta prodani su u 12 milijuna primjeraka, čime su postali prvi Huaweijevi flagship uređaji prodani u više od 10 milijuna komada, a Huawei P10,  posljednji dodatak P seriji, od svog je predstavljanja odlično prihvaćen među korisnicima širom svijeta.

Razvoj prepoznatljivosti Huaweijevog brenda rezultat je visoko kvalitetnih uređaja s naprednim tehnološkim rješenjima, kao i mnogih inovativnih marketinških aktivnosti povezanih s lansiranjem novih modela. Tako je prilikom lansiranja novog modela flagship uređaja P10, ostvarena suradnja sa svjetski poznatom Saatchi galerijom u Londonu u kojoj je održana prva izložba selfieja, kao i mnoštvo drugih aktivnosti kojima se na jedinstven i prepoznatljiv način komunicira koncept samog brenda i ostvaruje povezanost s korisnicima širom svijeta.

Osim Forbesa, rastući utjecaj Huaweijevog brenda prepoznat je i od strane drugih uglednih svjetskih institucija. Huawei se tako u listopadu 2016. godine našao na Interbrandovoj ljestvici „Top 100 most valuable brands of the world“, na kojoj je zauzeo 72. poziciju i prema kojoj je proglašen najbrže rastućim brendom u tehnološkoj industriji, a uvršten je i u ljestvicu najvrjednijih brendova u 2017. “Global 500” gdje je isto ostvario rast u odnosu na prethodnu godinu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.