Internetske stranice tvrtke

Internetske stranice tvrtke

Internetske stranice su izlog vaše tvrtke. Zamislite da prolazite pokraj trgovine s čokoladama ali u izlogu vidite prekrasni cvjetni aranžmani, papirnatu konfekciju i prekrasnu sliku. Bi li ušli u tu trgovinu kupiti čokoladu? Vjerojatno ne. Ne bi shvatili da je to trgovina s čokoladom. Ista je priča i sa vašim web stranicama. Predivne velike slike, razni ukrasi i malo teksta – čine lošu internetsku stranicu – osim ako je to stranica neke galerije.

Internet stranice novinskih portala nemaju isti izgled kao stranice trgovine auto dijelovima. Koncept kretanja i prikazivanja najbitnijeg sadržaja je drugačiji. O tome treba voditi brigu kada razmišljate kako se prezentirati na internetu. Kada posjetitelj prvi puta dođe na stranicu, treba odmah prepoznati o čemu je riječ i naći kvalitetne informacije i kvalitetnu navigaciju do slijedećih informacija koje ga mogu interesirati u vezi sa uslugom ili proizvodom zbog kojeg je došao na stranicu. Danas postoji jako puno stranica sa sličnim uslugama i sadržajem pa su posjetioci – klijenti, naučeni da u par sekundi moraju vidjeti sve što trebaju ili odlaze dalje. Imajte to na umu kao jednu od najbitnijih stavki kada razmišljate o sadržaju koji ćete prezentirati svojim posjetiteljima. Oni ne znaju što sve ima na stranici, tu su prvi puta i moraju naći sve što traže odmah.

Jako važan dio internet stranice je njen tekstualni sadržaj. On mora biti kvalitetan, bogat, jedinstven i usklađen s naslovima i optimizacijom za tražilice. Ako ste tu promašili, vjerojatno vas skoro nitko neće moći pronaći putem googla i ostalih tražilica. Najbolje je kada su tekstovi napisani posebno za vašu stranicu – nikako ih ne smijete kopirati sa drugih. Sjednite, potrudite se i samostalno nešto napišite, a onda po potrebi dajte nekome da to nadopuni, pročita, komentira.

Stranice trebaju sadržavati servisne informacije o tvrtki, lokaciji ali nemojte na to staviti naglasak. Stavite naglasak na proizvode (usluge) i kako oni mogu biti od koristi vašim klijentima. Tim pristupom ćete dobiti živost, kvalitetnije tekstove, bolju optimizaciju … stranice će biti bolje. Planirajte i povremeno nadopunjavanje stranica. Na taj način dobijete dodatne „bodove“ kod tražilica i kod klijenata.

I na kraju, stranice bi trebale biti prilagođene pregledu na računalima i pregledu na mobilnim uređajima. Vizualni izgled za jednu i drugu platformu su uglavnom različiti ali sadržaji i pristup informacijama treba biti jednako logički složeni. U današnje doba, prilagodba mobilnim uređajima vam može dovesti jedan dobar broj klijenata koje prije niste mogli dosegnuti. Ljudi traže servisne informacije dok su na cesti i u prolazu i ako vas uspiju pronaći – šansa da će svratiti u vašu trgovinu čokolade, s početka teksta, se poprilično povećava. A to je ono što ste htjeli kada ste radili internet stranicu? Zar ne?

 

Podijeli

Odgovori

Top