Intersport prvi sportski trgovac u regiji

U 2017. godini grupa Intersport ISI povećala je prodaju na svim tržištima na kojima je prisutna. U usporedbi s prethodnom godinom, prihodi od prodaje u Sloveniji narasli su za 9,3 % (zajedno s izvozom), u Hrvatskoj za 11,9 %, u Srbiji za 21,4 %, u Bosni i Hercegovini za 9,7 %, a u Crnoj Gori za 37,5 %, što ju uvrštava među najuspješnije Intersportove organizacije na svijetu.

»Dobri poslovni rezultati povezani su s rastom prodaje, kako u postojećim  tako i  na brojnim novim prodajnim mjestima. U 2017. godini započeli smo s novom pričom u segmentu sportske mode kada smo s tvrtkom Intersport International Corporation sklopili franšizni ugovor za lanac The Athlete’s Foot. Ponosni smo na usklađeni, višekanalni tržišni pristup. Na taj način spajamo prednosti naše razgranate maloprodajne mreže koja je prepoznatljiva po visokoj kvaliteti i stručnom savjetovanju te suvremenoj internetskoj trgovini. Na području internetske trgovine napravili smo velik korak i mogućnost internetske kupnje proširili u Srbiju i Hrvatsku«, razloge za pozitivne financijske pokazatelje sažela je mag. Mateja Jesenek, direktorica grupe INTERSPORT ISI.

 

Među strateškim ciljevima daljnji rast i razvoj prodajne mreže

U Sloveniji, Srbiji i Hrvatskoj grupa Intersport ISI prošle je godine otvorila 11 novih Intersport prodavaonica  kojima su se pridružile i tri franšizne prodavaonice u Albaniji i na Kosovu. Obnovili su i proširili postojeće prodavaonice, a na svim novim odnosno obnovljenim prodajnim mjestima uveli su suvremen trgovinski koncept koji nudi pregledniju prezentaciju robe, testni kutak i odlično iskustvo kupnje. U Sloveniji, Srbiji i u Hrvatskoj vrata je otvorilo također i prvih pet prodavaonica The Athlete’s Foot.

Od ukupno 128 prodajnih mjesta u regiji, čak je 19 otvoreno prošle godine. To znači da je gotovo 15 % prodavaonica, odnosno svako sedmo prodajno mjesto, novo. Investicije u prodajne površine ostaju jedan od prioriteta u 2018. godini, a grupa Intersport ISI usmjeravat će se uglavnom na tržišta koja zbog svoje veličine predstavljaju još neiskorišteni potencijal i na nove lokacije gdje Intersport još nije prisutan. Grupa Intersport ISI planira ubrzan rast na području internetske trgovine, čime će dodatno ojačati vodeći položaj u regiji.

Podijeli

Odgovori

Top