Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Istina na ulicama gradova u više od 100 zemalja svijeta

Istraživanje pod nazivom „Istina o ulici“ (Truth About Street) obuhvatilo je oko 20.000 djelatnika u više od 100 zemalja, među kojima su bile i agencije koje u okviru I&F McCann Grupe posluju u jugoistočnoj i sjevernoj Europi.

U utorak 10. listopada, McCann Worldgroup pozvao je sve zaposlene širom svijeta da na jedan dan izađu iz svojih ureda i pridruže se velikom globalnom istraživanju koje ispituje ponašanje potrošača prilikom kupovine, ali i njihov odnos prema kulturnim vrijednostima. Prema riječima predsjednika McCann Worldgrupe Luce Lindnera, bio je ovo prvi slučaj u kojoj je McCann angažirao kompletnu globalnu bazu zaposlenih kako bi stekli detaljne uvide o lokalnim kulturama.

Istraživanje pod nazivom „Istina o ulici“ (Truth About Street) obuhvatilo je oko 20.000 djelatnika u više od 100 zemalja, među kojima su bile i agencije koje u okviru I&F McCann Grupe posluju u jugoistočnoj i sjevernoj Europi. Kroz razgovor i pitanja koja se tiču različitih razina svakodnevice, zaposlenici agencija pokušali su doći do informacija što njihovi sugrađani misle o lokalnoj kulturi, kakvi su im stavovi prema brendovima, tradicionalnoj i online kupovini i sl.

„Ovo je jako uzbudljiv projekt koji ne samo da će nam dati potpuno jedinstven pogled na život u našem gradu, već i njegovo mjesto na karti svijeta kada su u pitanju ljudi, njihove navike i stavovi, ali i urbana kultura,“ istaknula je Željka Mićić, voditeljica istraživanja i razvoja u agenciji McCann Beograd, koordinator projekta u Srbiji.

U Sarajevu, komentari anketiranih građana bili su raznovrsni. „Europski Jeruzalem, grad Olimpijade, dobre hrane, lijepih žena – samo su neka od zapažanja koja je zapisao McCann team. Osim emotivnih komentara očekujemo da će rezultati otkriti i najčešće stereotipe o našem gradu, kulturi i ljudima,“ navodi Adela Ićindić, Account Manager agencije McCann Sarajevo, koordinatorica projekta u Bosni i Hercegovini.

Mogućnost da iz prve ruke doznamo stavove i razmišljanja naših sugrađana je neprocjenjiva. Nadamo se dobrim insightima u otkrivanju istine s ulica Skoplja, i nestrpljivo očekujemo sljedeću inicijativu koja pokazuje veličinu i suradnju mreže, ali i ogromnu snagu ljudi,“ rekla je Irina Maja, Growth Director u McCann Skopje.

„Bilo je jako zanimljivo izaći na ulice i slušati kako našu sredinu i svakodnevicu vide jako različiti profili ljudi, od mladog policajca pa sve do naših umirovljenika. Pritom smo se odlično zabavili i veselimo se vidjeti insighte i s drugih tržišta,“ kaže Martina Jelić, Account Planning Director agencije McCann Zagreb.

Luca Lindner, predsjednik McCann Worldgroupa zaključuje: „Ovo je prvi put da smo angažirali kompletnu globalnu bazu zaposlenih kako bismo razvili detaljne uvide o lokalnim kulturama. Pritom su naši zaposlenici iz prve ruke uvidjeli određene promjene u kulturi i društvu koje utječu na naše klijente i stekli dublje razumijevanje o primjeni ovih saznanja u cilju podrške i razvoja brendova te poslovanja klijenata.“

Istraživanje Truth About Street nadgradnja je inicijalne potrage McCanna za istinom o globalnim brendovima koja otkriva promjene ljudske i kulturne dinamike, te pritom inzistira na novom pristupu marketingu nazvanim „duboka globalnost“. Nalazi istraživanja „Istina o ulici“ bit će uključeni u sljedeće izdanje istraživanja „Istina o globalnim brendovima“ (Truth About Global Brands), koje je McCann Truth Central prvi put predstavio 2014. godine. Riječ je o globalnom istraživačkom centru McCann Worldgroupe koji se bavi detaljnom analizom promjenljive dinamike koja utječe na globalni brand marketing.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.