Svaki poduzetnik koji ulazi u rizične i neizvjesne poslovne vode uz razvijanje ideje, pisanje poslovnih planova, analiziranja tržišta, veliku pažnju posvećuje izboru imena tvrtke. Ime klijentima mora prenijeti značajan opis proizvoda koji tvrtka nudi.
No prije konačne odluke o imenu potrebno je provesti provjeru o raspoloživosti odabranog imena. Mnoga su imena i poslovni identiteti pod registracijom drugih pravnih ili fizičkih osoba.
Prilikom odabira imena ne samo tvrtki nego i proizvoda ili usluga stručnjaci navode nekoliko pravila kojih bi se trebalo pridržavati.
1. Ne borite se s divovima
Ne kopirajte druge velike tvrkte. Velike su tvrtke uložile dosta napora u razvoj imena koje je zaštitni znak većine velikih tvrtki i njihov je brend. Veliki brend gotovo je nepobjediv u današnjem poslovnom svijetu.
2. Ne glumite kreativne stručnjake
Zaboraviti na pretjeranu kreativnosti prilikom izbora imena. Vaš odnos s klijentima započinje imenom. Ako se previše kreativno izrazite, moguće je da stvorite konfuziju. Dakle, bez pretjerane kreativnosti – jednostavno i direktno.
3. Vrijeme je važno
Ne donosite brzoplete odluke, istražite tržite, pitajte prijatelje, poznanike o mišljenju. Napravite 3-4 brainstorminga prije konačne odluke. Skupljajte dojmove o predloženim imenima i prespavajte odluku.
4. Djeluj lokalno, misli globalno
Današnje poslovanje postalo je neograničeno. Mnoge lokalne tvrtke u vrlo kratkim periodima postaju globalne. Prilikom odabira imena pokušajte razmisliti o inozemstvu i uskladiti ime tako da bude razumljivo i na stranim tržištima.