Kako odabrati ‘zlatne ključne riječi’ za medijsku objavu?

tražilica

Odavno je prošlo vrijeme kada je jedina svrha objave za medije bila prenijeti vijest čitatelju. Danas objava za medije ne služi samo informiranju čitatelja o novom proizvodu vašeg klijenta, pomoću kvalitetno napisane objave za medije možete pomoći klijentu da se vijest o njegovu proizvodu pojavi na prvoj stranici Google tražilice kada korisnik pretražuje ključne vijesti relevantne za taj proizvod, ime brenda/tvrtke ili klijentovu službenu online stranicu ili online shop. Rezultati uspješnosti vaše objave za medije na taj način mogu biti direktno povezani sa uspješnošću klijentove online prodaje.

Ali kako odabrati te zlatne ključne riječi koje će vašoj objavi donijeti visoku poziciju u Google tražilici i pojaviti se prije objava konkurenata vašeg klijenta?

Očito, optimizacija sadržaja ne počinje i završava u momentu kada je objava za medije objavljena na online portalima. Optimizacija sadržaja zahtjeva angažman svih odjela u kompaniji (marketinga, PRa i e-commerce tima) te mora biti dio marketinške strategije kompanije kako bi polučila pozitivne rezultate.

Kako pronaći zlatne ključne riječi?

Cilj je sakupiti mješavinu ključnih riječi i fraza koje će korisnici pretraživati kako bi pronašli informaciju o proizvodu koji promovirate na webu. Dakle, potrebno je pogoditi što korisnici upišu u tražilicu kako bi dobili više informacija o vašem proizvodu kao rezultat ili koji problem/potrebu korisnika vaš proizvod ili usluga riješava.

Kako bi pronašli ključne riječi možete razgovarati s kupcima proizvoda, analizirati konkurenciju vašeg klijenta, možete ih izvući iz briefa koji ste dobili od klijenta ili prodajnog slogana proizvoda te ostalih riječi i izraza kojima se opisuje proizvod koji promovirate.

Primjer

Ako je vaš klijent odlučio lansirati novu verziju šampona za oštećenu kosu, dobro bi bilo početi sa ključnim riječima i frazama kao što su: ime brenda/tvrtke (očito ); kategorija –njega kose; fukcija proizvoda – osjetljiva kosa, duga kosa, kovrčava kosa, pranje kose itd. Nadalje, možete nastaviti polirati i istraživati popularnost tih ključnih riječi pomoću besplatnih online stranica kao što su:

Google Keyword Planner: https://adwords.google.com/KeywordPlanner
Keyword Tool: http://keywordtool.io/
Google Trends: http://www.google.com/trends/

Kada ste gotovi kao rezultat ćete dobiti grupu ključnih riječi i izraza koje ćete moći prigodno uključiti u svoju objavu za medije

.

Kako uvrstiti ključne riječi u objavu za medije?

Uključivanje ključnih riječi u objavu za medije ne znači da ćete ih besmisleno nanizati u prvi odlomak teksta bez konteksta i značenja, na taj način će vaša objava biti ne razumljiva za čitatelja ili će sličiti reklamnom tekstu.
Sjetite se da objavu za medije/članak pišete za ljude a ne za tražilice, sa druge strane važno je objavu strateški začiniti ključnim riječima kako biste joj pomogli da bude organski visoko rangirana u tražilici.

Kako optimizirati sadržaj?

Počnite tako da ključne riječi uključite u naslov i imena (title tags, page titles, image, media, section headings, body copy, footer text, navigation text etc.) kao i HTLM atribute kao što su ‘alt text’ za fotografije, ‘anchor text’ za linkove i ‘H1’ za naslove i podnaslove poglavlja.

Važno je uključiti zlatne ključne riječi i fraze u prvi odlomak objave za medije ili idealno u prvu rečenicu bez da se utječe na čitljivost teksta. Ukupna dužina objave za medije ne bi smjela biti duža od 250-500 riječi.

Pokušajte izbjegavati marketinške fraze i koristite izraze koje će prosječni čitatelj razumijeti i nikada nemojte koristiti skraćenice ili ako ih koristite objasnite ih. Ukoliko citirate brend menadžera ili poznatu osobu koja je ambasador brenda pokušajte uključiti ključne riječi u taj citat jer su takvi citati najčešće crtice koje mediji i blogeri podijele i na društvenim mrežama.

Kada uključujete linkove u riječi objave za medije, nemojte usmjeravati čitatelja samo na osnovnu stranicu brenda već (u idealnom slučaju) direktno na stranicu tog proizvoda u online shopu.

Svakako uključite beauty fotografije proizvoda ili video materijal u svoju objavu za medije. Istraživanje Dan Zarella (Hubspot) pokazuje da uključivanje kvalitetnih fotografija i video materijala u objavu za medije povećava interakciju za 18% za fotografije i 55% za video materijal.

Na koji način vi optimizirate svoju objavu za medije?
Napišite u komentar ispod!

www.ambrela.hr

[email protected]

Podijeli

Odgovori

Top