Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Elvira Mlivić Budeš

Kako odlučiti koga i zašto sponzorirati?

Stiže vam upit u inbox sa sljedećom dilemom: Primamo puno upita za sponzorstvo. Kako odlučiti koga i zašto sponzorirati?” Odlično pitanje na koje mnogi ne znaju pravi odgovor pa odlučuju prema osjećaju ili prema prezentacijskim i promotivnim sposobnostima ponuđača.

Prije izbora mogućeg sponzorstva događaja, poduzeća si moraju postaviti šest bitnih pitanja:

  1. Je li događaj u skladu s imidžem poduzeća? Ako poduzeće proizvodi npr. športsku opremu, sponzoriranje sportskih natjecanja dobar je izbor. Pri izboru događaja, poduzeće bi trebalo brinuti o imidžu objekta sponzoriranja i predvidjeti eventualne probleme u budućnosti.
  2. Doseže li događaj ciljnu publiku? Vrlo često poduzeća povezuju npr. pivo s različitim sportskim događajima, a osvježavajuća pića s koncertima.
  3. Odgovara li događaj zemljopisnim ciljevima poduzeća? Ukoliko poduzeće želi intenzivirati svoju prisutnost ili proširiti distribuciju na nova područja, preporučuje se sponzoriranje odgovarajućih događaja na tim mjestima.
  4. Je li u prošlosti isti ili sličan događaj sponzorirao direktni konkurent? Ukoliko je konkurencija već sponzorirala isti ili sličan događaj, treba biti vrlo pažljiv, jer to publiku može asocirati na konkurentske proizvode koje u misaonom sklopu već povezuju s Eventom.
  5. Ima li događaj previše sponzora? U tom slučaju može se izgubiti identifikacija događaja sa sponzorom i markom proizvoda. Pri velikom broju sponzora gubi se prepoznatljivost i efikasnost sponzorstva događaja. Može doći i do medijske zagušenosti radi preobilne pokrivenosti istog događaja medijima pri čemu sponzor gubi na značenju.
  6. Uklapa li se događaj u ostale oblike marketinške komunikacije? Sponzorstvo događaja mora odražavati ciljeve integrirane marketinške komunikacije. Također je bitno izbjegavati elemente pretjerane komercijalizacije kad potrošačima postaje potpuno jasno da je sponzorstvo izravno povezano s očekivanim učincima na njihovo ponašanje, tj. kupnju.

[email protected]


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.