Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Kako uspješno delegirati?

pixabay.com

Delegirati se obično odnosi na povjeravanje posla drugoj osobi. Istina je, osim izvrsnih osobnih kvaliteta, razumijevanje važnosti delegiranja i znati delegirati osobina je efikasnih i uspješnih. Sposobnost učinkovitog delegiranja može pospješiti ili uništiti bilo koji poslovni projekt. Kako bi se poboljšala učinkovitost, donosimo par savjeta kako to ispravno činiti.

Prepoznavanje

Prvi korak u delegiranje je pronaći pravu osobu za to. To znači da morate vjerovati osobi koju birate kako posjeduje znanja i vješti za ispunjenje zadataka. Osobu možete izabrati na temelju njihove učinkovitosti u određenom području. Delegirati pravi zadatak pravoj osobi štedi vrijeme, povećava produktivnost te osigurava pojedincima ostvarenje najboljih rezultata.

Važno je biti jasan

Postavili ste određene standarde, pa očekujete i da su standardi prihvaćeni. Najbolji način koji jamči određen standard u poslovanju je biti jasan i određen kad su zadaci u pitanju. Dodatne upute koje su specifične za vaše standard potrebno je jesno definirati. Ako imate specifične želje također ih treba jasno naznačiti, jer zaposlenik inače neće znati što mu je činiti. Tako olakšavate i sebi i njemu posao.

Znati što delegirati

Ponekad 24 sata dnevno nije dovoljno da bi se ispoštovao neki rok. Znate ono, sve mora biti gotovo baš danas. Svaki dio posla je važan, ali morate li baš vi, osobno, biti uključeni u svaku“sitnicu“? Posve je jasno kako trebate delegirati zadatke koji ne trebaju vaš osobni angažman i znanje. Mnoge administrativne poslove, pa čak i neke osobne možete delegirati drugima i usredotočiti se na ono što je zaista bitno.

Znati razliku između hitno i važno vs važno

Dosta toga ste delegirali drugima, ali ipak nikako stići rokove i baš sve se čini hitno i važno. Ovakav kaos možete izbjeći ako pogledate način na koji završavate poslove. Kad jasno organizirate zadatke po redoslijedu dolaska i rokova, shvatit ćete što je zaista važno i hitno u kojem trenutku. Važno da je to jasno i zaposlenicima jer ćete imati mnogo efikasniji tim.

I na kraju, kao i sve stale vještine, i delegiranje zahtijeva praksu.

Izvor:http://www.perssist.com/


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.