Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Koristite Instagram?

pixabay.com

Još niste na Instagramu? Hm…

Ovako bi nekako izgledala reakcija „sljedeće generacije“ vaših korisnika, usudili bismo se reći vrlo mladih korisnika. Otkako je nastao prije pet godina, Instagram je zauzeo iznimno respektabilan prostor i milijune sljedbenika koji uživaju u insta fotografijama i svemoćnim filterima uz koje i prosječne fotke postaju umjetničke instalacije. No, zašto je to važno za vaš posao?

#preuzimanje – Instagram je, kako je već spomenuto, zahvatio one do kojih je u ovom trenutku i najlakše i najteže doprijeti. To su tzv. millennialsi, mladi u dobi od 18 do 24 godine, pa čak i puno mlađi. Oni su u potrazi za dnevno novim i svježim digitalnim sadržajima, u potrazi za zabavom i upotrebljivim informacijama. No, s obzirom da su bombardirani porukama nebrojenih brendova, svoju lojalnost još nisu izgradili. Instagramu se okrenuo i nemali broj korisnika koji su već pomalo zasićeni Facebookom i koji su usput otkrili svježu Insta dimenziju.

#kratkoijasno – Hashtagovi su već postali sastavni dio svakodnevne komunikacije, a Instagram korisnici su ih doveli do savršenstva. Svaka vama zanimljiva kovanica riječi može postati novi hashtag, a u Insta svijetu možda već i postoji.  Upravo ta kratkoća komuniciranja i namjera da slika govori tisuću riječi, bez nepotrebnih pojašnjavanja, dovedena je do savršenstva upravo na Instragramu.

#followeri – Jedinstveni doživljaj svijeta oko sebe kroz oko objektiva je ono što od vas preko noći može stvoriti Instagram zvijezdu s tisućama sljedbenika. Nije nevažno napomenuti da veliku većinu korisnika čine žene (64%). Upravo ta činjenica potaknula je brojne modne i kozmetičke brendove da krenu u osvajanje ove platforme. A istraživanje bloga Iconosquare provedeno među korisnicima pokazuje da je čak 70% korisnika na Instagramu potražilo svoje omiljene brendove.

#jošbrojki – Istraživanje koje je provela tvrtka Thenextweb pokazuje da je potraga za brendovima rezultirala i konkretnim potezima. Čak 21 posto korisnika koji su na Instagramu pronašli ono što ih je zanimalo je u sljedećih šest mjeseci i kupilo proizvod ili uslugu.

#inspiracija – Instagram korisnici su u potrazi za inspirativnim sadržajima koji će ih privući na prvi pogled. Industrija mode i ljepote zato je u posljednje vrijeme među najbrže rastućima na Instagramu. Pri tome nisu zanemarivi ni osobni profili javnih osoba iz različitih područja koje su prikupile velik broj followera, koji su uz to i iznimno aktivni i zainteresirani za poteze onih koje prate na Instagramu. Ono po čemu morate biti prepoznatljivi su vaše fotografije. Kao i kod ostalih strategija i vaša mora biti originalna i samo vaša. Određeni stil života je ono u čemu se svi prepoznajemo pa ga i vi morate prepoznati kod svojih ciljanih skupina.

#budućnostdrušvenihmreža – Budućnost je već stigla i ona je vizualna. Osim fotografija Instagram nudi i opciju dijeljenja videa, koja je sve popularnija među brendovima i pojedincima, a i njihovim sljedbenicima. A i brojke govore dovoljno. Vrijeme je da se uključite i postanete dio sljedeće velike stvari.

[box style=”0″]

wslogo_306780

e I w I fb I tw

www.ambrela.hr

[/box]


Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.