Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Male tajne dobre organizacije eventa

vina belje
vinabelje.hr

Svečano otvorenje. Dvjestotinjak uzvanika. Novinari. Celebovi. A rok? Pet dana?!? Još uvijek me jeza obuzme kada se sjetim eventa kojeg smo odradili u doista nemogućim uvjetima. Očekivano, uz sav trud i danonoćni angažman cijele agencije, bilo je propusta. Program je kasnio, plesačice zapele negdje u prometu, ma sveopći kaos. Nevjerojatno je što su uzvanici ipak bili zadovoljni i otišli kućama puni pozitivnih dojmova, jer naravno da sjajna atmosfera, odlična hrana i dobra glazba mogu pomoći da se na organizacijske rupe zažmiri jednim okom. Ali. Ne ponovilo se. I zato već u startu dolazimo do ključnog savjeta:

BOLJE NIKAKO, NEGO TRALJAVO

Bilo da je riječ o manjem inhouse eventu, organizaciji press konferencije, velikom kongresu ili svečanom, red carpet događanju, ako nemate budžet i jedini vam je cilj odraditi to “reda radi”, eto, zato što npr. božićne evente imaju i svi drugi ili nemate dovoljno vremena za temeljitu pripremu, nemate agenciju ili osobu koja će se u potpunosti posvetiti organizaciji – odustanite! Bolje nikakav event, nego loš event.

MEDIJSKI EVENTI

Recesija i desetkovane redakcije razlog su zašto trebate pet puta razmisliti prije organizacije pressice. Jedino dobar povod, medijima relevantne teme, predstavljanje novih proizvoda ili biznis rezultata, imaju smisla i tek u tim slučajevima mediji će se odazvati. No, to ne znači da ne možete, umjesto klasične konferencije za medije, osmisliti zanimljive, manje medijske evente – medijski brunch, okrugli stol s atraktivnim gostima, neformalna druženja gdje ćete u opuštenoj i prijateljskoj atmosferi prenijeti medijima ključne poruke te jačati odnosi s njima.

PRIPREMA, PRIPREMA, PRIPREMA…

… je 90 posto uspjeha! Krenite na vrijeme s potragom za najboljim mjestom za vaše događanje; pripremite zanimljive pozivnice – i grafički i tekstualno; napravite timeline aktivnosti – preciznu i temeljitu razradu svih aktivnosti koje vas očekuju, od izbora menu-a, tehničkih detalja, scenarija, briefa moderatora i hostesa, pripreme press kita do brendiranja prostora.

FOOD & BEVERAGE

Potrudite se da vaši uzvanici odu doma siti i sretni. Od načina serviranja, dekoracija, samog izbora hrane i pića – u ovom dijelu budite velikodušni pri budžetiranju. Vratit će vam se.

MODERATOR

Bitno je da svako događanje ima “domaćina” ili “domaćicu” koji će, što se scenarija tiče, držati sve konce u rukama. Od pozdravne riječi, najave sudionika, zatvaranja skupa, iznimno je važno da moderatoru govor i protokol pripremite unaprijed.

BRZOPOTEZNI TIPS & TRICKS

  • Angažirajte osobu iz javnog života kao moderatora. Eto dodatne prilike za PR.
  • Goody bags su neizostavni dio priče.
  • Press kit i priopćenje za medije trebaju sadržavati ključne poruke. Drugim riječima, medijima sve pripremite unaprijed.
  • Registracija uzvanika, posebno kada su veliki skupovi u pitanju treba biti besprijekorno odrađena. Na tom su vam punktu važnije pametne i simpatične hostese, od krasotica i modela.
  • Tehničku probu napravite prije početka. One nespretne situacije gdje se uzvanici bore s on i off na bežičnim mikrofonima vidjeli ste već sto puta. A to ne želite na vlastitom eventu.
  • Pri izboru mjesta događanja razmišljajte, osim o interijeru, i o praktičnim detaljima. Postoji li parking u blizini?
  • Četvrtkom i petkom toliko je događanja da novinari, i kada žele doći, ne mogu se u jednoj večeri stvoriti na tri mjesta. Zašto ne utorak?

[box style=”0″]

Elizabeta Penić, general manager Lollipop komunikacije

Izvor: Poslovni turizam

[/box]

 

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.