McCann Zagreb i Hrvatski Telekom poveli navijačku ludnicu

Kada ludilo krene, svi dogovori i obaveze padaju u vodu. Jedino što je bitno jest okupiti ekipu i dogovoriti se gdje gledati utakmicu. A teško da postoji bolji osjećaj od navijačke zone na otvorenom, u nekom od omiljenih kutaka u gradu, na jednom od gradskih trgova, u parku ili luci, na viksi ili negdje drugdje u prirodi.

Samo je važno da je ekipa s tobom, da ste se opremili rekvizitima i da je #InternetPosvuda.

Jedan od najvećih sportaša svih vremena u Hrvatskoj Goran Ivanišević ponovno je u glavnoj ulozi najnovije kampanje Hrvatskog Telekoma koju je osmislila agencija McCann Zagreb jer – kako će to sumirati glavni kreativni direktor u McCannu Daniel Vuković – „potpuno je shvatljivo da skupinu navijača koja se okuplja kako bi bodrila našu reprezentaciju predvodi baš on – koji je strastvenu ljubav prema nogometu nebrojeno puta pokazao tehnicirajući teniskom lopticom usred svojih mečeva.“

Zaprešić Boysi, autori i izvođači najpoznatijih navijačkih pjesama u Hrvatskoj, autori su i pjesme „Igraj moja Hrvatska“ koja je iskorištena u spotu.

 

Jako sam zadovoljan! Atmosfera na setu i ekipa bili su zaista fenomenalni, bilo je jako veselo, pogotovo zato što se snimalo u Splitu što je i za mene bio poseban motiv da video bude bolji“, komentirao je Goran i priznao kako smo i službeno započeli pripremu za navijačku ludnicu u lipnju. „Iskreno se nadam da, kako smo se veselili golovima u spotu, da ćemo tako i tijekom nastupa naših u Rusiji. Vjerujem da je ovo najbolji početak ‘nabrijavanja’ na svjetsko prvenstvo jer je riječ o stvarno odličnom navijačkom spotu.“

Jako smo zadovoljni s cijelom nogometnom kampanjom koja na vrlo autentičan način dočarava navijačku atmosferu i priprema gledatelje za nogometna uzbuđenja svjetskog prvenstva koja će uz opciju Internet Posvuda moći gledati neograničeno, bilo gdje. Goran i cijela ekipa na setu su stvarno odradili odličan posao i potpuno se uživjeli u svoje navijačke uloge, a pjesma Zaprešić Boysa dodatno pojačava navijačku atmosferu“, poručili su iz Hrvatskog Telekoma.

S događanjima i raspoloženjem u spotu moći ćemo se poistovjetiti vrlo skoro, a jedan od ključnih faktora navijačkih zona svakako će biti i navijačke pjesme. „„Bit ću malo neskroman, ali realan i reći da su sve TV kampanje s našim pjesmama kao glazbenim pozadinama postigle veliki uspjeh. Vjerujemo da smo klijentima time omogućili novu dimenziju, doprinijeli u privlačenju pažnje korisnika i pobudili jedan poseban set emocija, između ostalog i zbog toga što je publika pjesmu povezivala s kampanjom za koju je korištena“, rekao je Marko Novosel iz Zaprešić Boysa.

McCann Zagreb team na projektu bili su Daniel Vuković (glavni kreativni direktor), Bianka Stojanov (business leader), Petra Mateljan (account manager), Ana Marija Žarak (account executive), Tomislav Fabijanić (dizajner), Igor Miletić (art direktor), Boris Miletić (senior copywriter), Emil Zelenko/Igor Poljanac/Sandrino Kasić (DTP manageri).

REDATELJ

Bruno Anković

PRODUKCIJA

Val produkcija

Podijeli

Odgovori

Top