Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Mladi zainteresirani za financije i osiguranje

U sklopu obilježavanja Svjetskog tjedna novca održanog od 12. do 18. ožujka 2018., ove je godine sudjelovalo 147 zemalja, što ovu akciju čini najvećom svjetskom kampanjom za povećanje financijske pismenosti.

Povodom obilježavanja Europskog i Svjetskog tjedna novca predstavnici osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. održali su tijekom ožujka brojne aktivnosti od kojih su najvažnija edukativna predavanja za 40 srednjih i nekoliko osnovnih škola po Hrvatskoj. Edukaciju je poslušalo više od 1000 djece i mladih, a u nekim školama održana je posebna edukacija za nastavnike.

U sklopu obilježavanja Svjetskog tjedna novca održanog od 12. do 18. ožujka 2018., ove je godine sudjelovalo 147 zemalja, što ovu akciju čini najvećom svjetskom kampanjom za povećanje financijske pismenosti.

Osiguravajuće društvo GRAWE Hrvatska d.d. i ove je godine brojnim aktivnostima dalo svoj doprinos jačanju financijske pismenosti u Hrvatskoj. Predstavnici GRAWE-a održali su 40-tak predavanja o osnovnim osiguravateljnim pojmovima i tome koja je uloga osiguranja u planiranju financijske sugurnosti i zaštiti životnih vrijednosti u suradnji s HGK, HANFA, HUO, Gradom Zagrebom te samostalno u svojim uredima ili po školama u svim regijama Hrvatske.

Osim toga, na Danima otvorenih vrata, pozivani su svi zainteresirani da posjete neki od ureda ovog osiguravajućeg društva i informiraju se. Na društvenim mrežama i blogu Živjeti bolje objavljena je serija zabavnih, edukativnih postova i tekstova – savjeta, kojima je cilj financije i štednju približiti javnosti, na primjer „Zapalite li danas svoju posljednju cigaretu, za 5 ćete godina uštedjeti gotovo 40 tisuća kuna“. Svim navedenim GRAWE, koji ove godine slavi 25 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj, kao društveno odgovorno poduzeće daje doprinos podizanju svijesti o važnosti odgovornog planiranja budućnosti i poboljšanju financijske pismenosti u Hrvatskoj.

Povratne informacije djece i mladih s terena su da žele znati više te da o ovim temama rijetko slušaju u školi, a većina ni od roditelja ne dobiva potrebne informacije. Srednjoškolci, od kojih su neki već vozači, najbolje poznaju autoosiguranja. O ostalim vrstama osiguranja imali su vrlo konkretna pitanja poput: što u slučaju ako propadne osiguravajuća kuća ili ako nakon pet godina plaćanja police životnog osiguranja više ne mogu plaćati, ali i zanimljiva poput: hoće li dobiti novce ako im strada baka ili tko će dobiti novce ako ih netko otme. „Dodatno zdravstveno osiguranje mi ne treba, bitno da mi je kosa na glavi i da nisam ćelav“, samo je jedan od zanimljivih komentara koje su predavači čuli.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.