Moć vizualnog

Slika govori tisuću riječi, fraza je koja se ponavlja i ponavlja, a nekako nikako da postane otrcana. Možda zato jer toliko istinita, barem kad je o odnosima s javnošću riječ. Biti spretan s riječima se podrazumijeva kad se bavite odnosima s javnošću, ali kolika je važnost slike/videa možda još nije dovoljno naglašeno. Najveća promjena koja se odnosima s javnošću dogodila u posljednje vrijeme je upravo zaokret prema vizualnom sadržaju. Mlađe generacije ne gube vrijeme na iščitavanje sadržaja, privući ih može fotografija i kratka priča povezana s njom. Korisne informacije koje mogu podijeliti ili koje će im biti news-to-use u većini slučajeva su samo dobar doprinos priči koju želite, ovoga puta fotografijom, ispričati.

Priprema – PR kampanje se planiraju i do nekoliko mjeseci unaprijed pa osobe angažirane na projektu imaju vremena isplanirati i pripremiti fotografije/video potrebne za kampanju. Ovisno o sadržaju koji se priprema ovisi i angažman fotografa/snimatelja. Ovaj podatak nije nevažan ako pripremate modnu kampanju koja zahtijeva drugačiji pristup od sportskog događanja ili primjerice press konferencije. Iscrpan brief fotografu/snimatelju od velike je pomoći svima uključenima u projekt.

Kvaliteta fotografije/videa – mora biti vrhunska kako bi se vaša kampanja ili vaše priča istaknula u moru drugih. Vizualni dojam koji ostavljate je zapravo šlag na torti cijele vaše priče i mora biti čak pomalo razmetljiva i pokazati ono što želite predstaviti u najboljem svjetlu.

Korporativno ili lifestyle – dominacija životnog stila sve je vidljivija i u korporativnim vijestima kompanija. Sve je manje brojki i suhoparne izvještajne forme u rečenicama pa se taj odmak osjeća i u vizualnom. Direktori, CEO-ovi, predsjednici, ravnatelji, šefovi (i u ženskom rodu), do sada su preferirali strogu uredsku pozadinu, tamna odijela, diskretnu šminku i nakit. No, i fotografije od nedavno prenose malo drugačiju i opušteniju priču koja vrh piramide predstavlja u nešto mekšem svjetlu na kojemu je vidljiv i životni stil i što je najvažnije – osobnost.

Rast vizualnih medija – Facebook je preuzeo Instagram čim je počeo značajniji rast ove društvene mreže koja funkcionira isključivo na dijeljenju fotografija, a rast Pinteresta zaslužuje ozbiljnu pozornost. Fotografija i, u posljednje vrijeme i video, su oduvijek imali značajnu ulogu u medijima, no vizualna informacija u online komunikaciji zauzima definitivno prvo mjesto.

Infografika – jedna od najprihvaćenijih novih metoda i koja je izvrsno prihvaćena u medijima je infografika. Prenošenje čak i suhoparnih korporativnih podataka u nekoliko poteza postaje čak vizualno zanimljivo, ali i lako pamtljivo. Grafički dizajn kojim se pritom možete poigrati daje gotovo bezbroj mogućnosti.

Vizualno pričanje priče – priča povezana uz brend, proizvod, uslugu ili osobu gradi poveznicu i razumijevanje sa ciljanim skupinama. Odlične priče bude maštu, a uz pomoć vizualnog nastaju kampanje koje idu u korak s vremenom i zahtjevima ciljanih skupina. Serija fotografija ili kratki video? I jedno i drugo.

I za kraj, da se poslužim još jednom frazom – daleko od oka, daleko od srca.

 

Podijeli

Odgovori

Top