Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Može li foto turizam produžiti sezonu?

Jeste li čuli za 1888 Hotel? Nalazi se u predgrađu australskog Sydneya, kategoriziraju ga kao boutique hotel baštinu, izgrađen je, naime, davne 1888., a obnovljen i ponovno otvoren 2013. godine. Ima 90 moderno uređenih soba, lijepu recepciju, veliki bar, dizajnerski je inspirativan & inovativan te kombinira šarm starog Sydney-a i moderni izričaj… rekli bismo, klasika. No, 1888 je sve, samo ne klasičan hotel. Evo što sami kažu o sebi:

“Svi mi, kada putujemo, avanture bilježimo fotografijama i video snimkama i dijelimo ih sa svijetom. A mi se želimo još više zabavljati! 1888 Hotel je Instagram hotel!

Instagram korisnici s više od 30 000 folowera imaju besplatan smještaj u našem hotelu. Sve što trebate napraviti je rezervirati smještaj na [email protected].”

U suradnji s poznatom blogericom Emily Fang osmislili su Pyrmont Insta – Walk, 45-minutnu virtualna šetnja hotelom i gradskim hot spotovima s najboljim lokacijama za fotkanje; Selfie prostor nalazi se u lobby-iju – ondje se gosti fotkaju, a istovremeno se njihove fotke objavljuju na ekranima kod recepcije. Svi gosti, bez obzira koliko malo followera imaju, imaju mogućnost osvojiti besplatno noćenje ukoliko uploadaju mrak fotke koje će biti lajkane i postave ih uz famozni hastag #1888Hotel.

Mislim da je nepotrebno i dalje vas pitati jeste li prisutni na platformi na kojoj se nalazi više od milijardu fotografija, a svake se sekunde dodaje 60-ak novih i uvjeravati kako trebate postati dio globalne online zajednice. Zadržat ću se ovdje na suštini koncepta Instagram hotela – fotografiji.

Fotografija je među najseksi marketinškim alatima. I baš kao što su tvorci Instagram hotela istaknuli – nema ljetovanja, nema putovanja, nema avanture, romantike, obiteljske zabave, bez puno, puno fotkanja. Sjetite se samo onih famoznih polaroid retro fotki djece na magarčićima diljem Dalmacije iz sedamdesetih i osamdesetih. Ima li nekoga, srednje dobi doduše, da nema takvu fotkicu? Nije to otkrivanje tople vode, naravno, ali mogućnosti povezivanja s ostalim prodajno & marketinškim trendovima, uključujući u prvom redu društvene medije, su inspirativne i poticajne i mogu generirati odlične rezultate.

Upravo se na tim premisama razvija nova grana u globalnoj turističkoj ponudi – foto turizam. Riječ je o inovativnom i kreativnom konceptu koji ima sve više poklonika i nudi zanimljivo osmišljene foto turističke pakete, radionice, škole, tečajeve te koristi fotografiju kao ključ promocije destinacije.

Evo konkretnog primjera

National Geographic na svojim službenim web stranicama i putem svih ostalih prodajnih platformi, nudi vikend i tjedne pakete koji se baziraju na foto tečajevima, radionicama, edukacijama, uz stručno vodstvo najboljih fotografa tog renomiranog časopisa koji će vas, na samoj inspirativnoj lokaciji, naučiti kako fotkati umjetničke fotke poput njihovih. Uz to ćete, naravno, odsjesti u odličnom hotelu, sjajno jesti i piti, upoznati lokalnu kulturu i običaje. I, očekivano – trošiti. Trenutno su u ponudi brojne uistinu zanimljive foto – avanture: od Grčke, Dolomita, Toskane, Turske, Škotske do cijele Amerike… Nažalost, ne i Hrvatske.

Foto turizam kod nas tek treba razviti. Za početak osmisliti konkretne proizvode i tematske aranžmane, uklopiti u postojeće destinacijske ponude, iskoristiti eskluzivitet ponude kroz kreativni PR i promociju i putem različitih kanala obratiti se ciljanim gostima u svijetu. A upravo su takvi gosti poznati po većoj potrošnji od prosječnih turista.

Vratimo se još jednom na početak priče koja sugerira kako je svaki turist zapravo fotograf, povežimo sve navedeno još i sa sustavnim rastom prodaje pametnih telefona s ugrađenim kvalitetnim kamerama, trendu selfija, belfija, amaterskih foto pomagala u obliku smiješnih štapova za auto-portrete, razvoju aplikacija za fotošopiranje, retuširanje, peglanje bora, za korištenje efekata, dodavanje retro štiha, digitalnih foto okvira… I imate dobitnu kombinaciju.

Ideja za produženje sezone?

[box style=”0″]

Elizabeta Penić, general manager Lollipop komunikacije

Izvor: Poslovni turizam

[/box]


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.