Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Nagrada za najbolji program vjernosti u 2017. godini odlazi u ruke aviokompanija Air France-KLM

KLM Royal Dutch Airlines zajedno s Air Franceom ima preko 30 milijuna korisnika Flying Blue programa vjernosti što ga čini vodećim svjetskim programom koji uključuje 38 partnerskih zrakoplovnih kompanija i preko 100 drugih partnera.

KLM Royal Dutch Airlines zajedno s Air Franceom ima preko 30 milijuna korisnika Flying Blue programa vjernosti što ga čini vodećim svjetskim programom koji uključuje 38 partnerskih  zrakoplovnih kompanija  i preko 100 drugih partnera. Flying Blue nije običan program vjernosti već uključuje brojne pogodnosti prije, za vrijeme i nakon putovanja.

Flying Blue program usmjeren je na zadovoljstvo svojih korisnika i ostvarenje njihovih očekivanja. U 2016. godini putnici koji su ostvarili letove sa Air France-KLMom osvojili su ekvivalent od čak 486.000 besplatnih karata za putovanja po cijelom svijetu. Air France – KLM je dobitnik mnogih  Freddie Awards nagrada, najprestižnijeg natjecanja u avio industriji, od nagrade za najbolju službu za korisnike, najbolju iskoristivost skupljenih milja i najboljeg programa vjernosti. Freddie Awards i ove godine ide u ruke Air France-KLM-a i to za najbolji program vjernosti za Elite plus članove te za najbolju promociju u 2017.godini.

Air France i KLM surađuju sa 38 drugih aviokompanija od kojih treba izdvojiti Transaviu, Tarom, Hop, Kenya Airways i Aircalin koji dijele isti program vjernosti.

Dvije vrste milja!

Putnici, članovi Flying Blue programa, dobivaju svakim letom dvije vrste milja: Statusne i Nagradne.  Nagradne milje mogu se zamijeniti za besplatne avionske karte te za druge usluge na letu, poput željenog obroka ili za rezervaciju željenog sjedala.

Statusne milje,  donose svojem vlasniku Silver, Gold ili Platinum status. Svaki status donosi velike pogodnosti koje svojim vlasnicima osiguravaju ugodnije putovanje kao što su npr.  ekskluzivan check-in, dodatna besplatna predana prtljaga, ulaz u poslovni salon bez obzira da li vlasnik kartice leti u ekonomskoj ili poslovnoj klasi, prioritetan transfer,  željeno sjedalo u avionu koje pruža više udobnosti itd. Svaki status ujedno donosi i više nagradnih milja.

Flying Blue pruža svojim članovima i pristup interesnim grupama kao npr. Flying Blue Running, Flying Blue Petroleum i Flying Blue Golf gdje članovi mogu razmjenjivati svoja iskustva i koristiti posebne pogodnosti od povoljnijih cijena karata do sudjelovanja na svjetskim maratonima i  VIP pogodnostima. Ukoliko se radi o golfu, uz članstvo u Flying Blue programu, na letovima Air Francea i KLM-a možete besplatno ponijeti svoju golf torbu.

Tax free šoping

Još jedna pogodnost koju je KLM uveo nedavno je i tax free šoping za vrijeme leta, bez poreza. Unapređenjem svoje usluge platnog prometa za kupovinu u zraku, artikle koje ste odabrali sada možete platiti svojim nagradnim miljama, gotovinom ili karticom ili kombinirati plaćanje.

Nekoliko zanimljivih sugestija kako iskoristiti milje: Zamijenite svojih 7120 milja za Van Gogh muzej u Amsterdamu  ili za 27000 milja uživajte u 45minutnom privatnom razgledavanju Pariza sa svojim partnerom u oldtimeru Citroen (popularnom Spačeku).

Iskoristivost milja  je od 20 mjeseci do 2 godine.

Sve novosti i pogodnosti pratite i na Facebook stranici  Air Francea i KLM Dutch Royal Airlinesa.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.