Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Najbolja aviokompanija na svijetu otkrila ultimativni savjet kako dobiti upgrade

Najbolja svjetska aviokompanija s najboljom ekonomskom klasom (prema 2017 TripAdvisor Travellers’ Choice Awards) Emirates objavila je zanimljivu marketinšku kampanju kojom promovira putovanje u svojoj nagrađivanoj ekonomskoj klasi.

Najbolja svjetska aviokompanija s najboljom ekonomskom klasom (prema 2017 TripAdvisor Travellers’ Choice Awards) Emirates objavila je zanimljivu marketinšku kampanju kojom promovira putovanje u svojoj nagrađivanoj ekonomskoj klasi. Emiratesovi najnoviji spotovi pokazuju na koje sve načine putnici pokušavaju „užicati“ bolja sjedala kod drugih aviokompanija. Svaki spot završava s istim savjetom za putnike: „Nemojte upgradeati sjedalo, nego aviokompaniju. Letite Emiratesom!“

Humoristični videozapisi prikazuju samo neke iz bogate riznice izlika za kojima ljudi posežu kad traže upgrade sjedala – od pozivanja na poznate osobe i laskanja djelatnicima na šalteru do drugih, kreativnijih pokušaja. Ovom kampanjom Emirates se odmaknuo od klasičnog oglašavanja aviokompanija – ne prikazuju se proizvodi i usluge, a čak se ni ime brenda ne otkriva do kraja videa.

Boutros Boutros, Emirates’ Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing and Brand izjavio je: „Emiratesova ekonomska klasa poznata je po tome što se radi o pravom full-service proizvodu. Mi nudimo najbolju vrijednost za novac, s vrhunskom zabavom na letu koja je dostupna svakom putniku, gourmet obrocima u nekoliko sljedova i odličnom uslugom.“

„U današnje vrijeme, kad druge aviokompanije ukidaju razne pogodnosti iz klasa i smanjuju mjesto za noge, vjerujemo da putnici mogu razumjeti na što su sve ljudi spremni da bi dobili bolje mjesto. Naša poruka je jednostavna – zašto se toliko truditi za upgrade sjedala kad umjesto toga možete letjeti Emiratesom?“

Za spot od 30 sekundi i desetak kratkih popratnih videa zaslužni su kreativci iz agencije Y&R London, a režirao ih je ‘Jones’ (AKA Michael Woodward i Maximilian Baron). Spotovi će u 2018. godini biti korišteni diljem svijeta na Emiratesovim ključnim tržištima koja uključuju i: SAD, Brazil, Argentinu, Australiju, Novi Zeland, Singapur, Veliku Britaniju, Francusku, Dansku, Švedsku, Norvešku, Mađarsku, Belgiju, Austriju, Švicarsku, Cipar, Kanadu i pan arapsku regiju. Emirates će tijekom narednih tjedana objavljivati niz popratnih videa na vlastitim društvenim mrežama, svaki put s novim izgovorom kojim se putnici koriste kako bi dobili toliko željeni upgrade.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.