Najbolje od hrvatske komunikacijske prakse na jednom mjestu

U četvrtak, 8. ožujka, s početkom u 10 sati u dvorani Matis (Trg Stjepana Radića 3 u Zagrebu) održat će se Smotra finalista za nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

U završnicu izbora za najbolje komunikacijske projekte ostvarene u 2017. godini ušao je trideset i jedan projekt. Projekti su razvrstani u deset kategorija, a svima zainteresiranima predstavit će ih njihovi tvorci. Ulaz na Smotru je slobodan.

„Smota finalista Grand PRixa interaktivan je godišnjak najbolje hrvatske komunikacijske prakse. Na njoj možemo vidjeti što su komunikacijski stručnjaci protekle godine napravili posebno kreativno i inovativno. I prezentacije tih projekata alat su za dobivanje dodatnih bodova. Trebaju biti što zanimljivije i trajati najviše pet minuta. Smotra žiriju Grand PRixa omogućuje da autorima projekata postavi dodatna pitanja, a stručnoj javnosti i studentima da uče od najboljih“, kazao je Krešimir Macan, predsjednik žirija 11. Grand PRixa HUOJ-a.

Najviše projekata u završnici izbora za nagrade Grand PRix imaju INA, agencija 404 i Dialog komunikacije.

Finalisti kategorije Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti su Središnji državni ured za šport i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri s Europskim tjednom sporta, Državni zavod za statistiku sa Statističkom olimpijadom te Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost s PR kampanjom za program energetske obnove višestambenih zgrada.

U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru nagradu može dobiti Lipa, udruga poreznih obveznika, s kampanjom Porez na nekretnine, Dialog komunikacije koje su za Hrvatsku udrugu za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa izradile kampanju Nauči, primjeni, podijeli, te Pragma komunikacije koje su za Atletski klub Sljeme radile na Jačanju vidljivosti brdske utrke Boroša.

Finalisti kategorije Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva su INA – Industrija nafte s kampanjom Dokazano najbolja – zbog vas, Erste & Steiermärkische Bank s kampanjom Korak prema prosperitetu te Heineken Hrvatska i Media Val s kampanjom Hrvatski ječam za Karlovačko pivo.

Za nagradu Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva bore se Kokoš ili jaje u suradnji s Klain PR kreativnom komunikacijom i Meritum digital s projektom Fuliranje, Hrvatski radio Karlovac s projektom Novo ruho gradskih medija te agencija 404 koja je za Uber radila na projektu UberBoat.

U kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje četiri su finalista, a ne kao u drugim kategorijama tri, jer dva finalista trenutačno imaju istu ocjenu žirija. Nagradu u toj kategoriji može ponijeti INA zahvaljujući Prikupljanju otpadnog jestivog ulja – novoj “zelenoj” usluzi na Ini, Coca-Cola HBC Hrvatska, 404 i Komunikacijski ured Colić, Laco zahvaljujući Projektu za radost, Valamar Riviera i agencija 404 zahvaljujući Donacijskom programu Tisuću dana na Jadranskom moru te Dialog komunikacije zahvaljujući projektu Neka odrastanje bude dječja igra, rađenom za tvrtku Beiersdorf Hrvatska.

U kategoriji Grand PRix za unutrašnju komunikaciju INA je ušla u finale s dva projekta – Rebrandiranjem programa zaštite i promocije zdravlja radnika iz Health INA u Zdravlje+ i INA Akademijom. Konkuriraju joj Heineken Hrvatska i Media Val s projektom Uredski guru.

Nagradu Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje mogu dobiti INA zahvaljujući predstavljanju novih INA Class Plus goriva, Lidl Hrvatska zahvaljujući kampanji #LetsWow Esmara by Heidi Klum te Dialog komunikacije koje su za adidas Croatia napravile kampanju adidas Runners Zagreb.

U finalu Grand PRixa za političku komunikaciju su dvije kampanje Manjgure. Kampanju Kako je Šibenik po prvi put u povijesti izabrao istog gradonačelnika Manjgura je radila za Gradsku organizaciju HDZ-a Šibenik, a kampanju Stjepan Kožić – pravi čovjek na pravom mjestu za Županijsku organizaciju HSS-a Zagrebačke županije. Za nagradu u istoj kategoriji konkuriraju i agencija Vajt i HDZ Zadar s kampanjom Branko Dukić – Za Zadar svaki dan!

Grand PRix za digitalnu komunikaciju mogu osvojiti Hrvatski telekom i 404 s Tarifom za mlade, Coca-Cola Adria i 404 s Shake & Take 2.0 te Dialog komunikacije za Nestle Adriatic s Nescafe Dolce Gusto na kavi s influencerima.

Najbolji događaji organizirani prošle godine su 11. Combis konferencija – Challenge the Future iza koje stoje Combis te agencije Admoneo, Pragma komunikacije i Ciceron, multimedijski izložbeni projekt Nikola Tesla – Mind from the Future agencije Real Grupa te multimedijska i interaktivna izložba Croatia je Hrvatska koju je Millenium promocija stvorila za klijenta Croatia osiguranje.

Svi će finalisti svoje projekte predstaviti u Matisu u četvrtak do 14.30 sati.

Tko su pobjednici, bit će obznanjeno na svečanosti Grand PRixa HUOJ-a koja će se održati u hotelu Westin u Zagrebu u petak, 16. ožujka s početkom u 19.30 sati.

Podijeli

Odgovori

Top