Najbolje vrijeme za društvene mreže

društvene mreže

Društvene mreže samo naizgled izgledaju zabavno i opušteno. U stvarnosti, iza sjajnih postova, dijeljenja, lajkova i fanova stoji predan i osmišljen rad community managera koji su postali nezaobilazni zaposlenici ili vanjski suradnici brojnih tvrtki. Strategija, ton komunikacije, način obraćanja fanovima, upravljanje sadržajem i oglasima, dnevno i tjedno praćenje rezultata… Ako je pritom riječ o nekoliko kanala poput Facebooka, Twittera, Instagrama posao je gotovo pa trostruk jer svaka od ovih mreža ima svoje zakonitosti i neprestano nove funkcionalnosti i prilagodbe. Pri tome je jedna od zakonitosti i vrijeme objavljivanja postova. Nije nevažno kada ćete komunicirati sa svojim fanovima jer je namjena svakog od postova da ima što veći doseg, da postigne što veći broj lajkova i dijeljenja. Ako vas nisu uspjeli vidjeti oni kojima je post namijenjen, sav trud pada u vodu.

Facebook – najbolji dani za Facebook su pri kraju tjedna, četvrtak i petak, kada polako opada radna koncentracija i elan pa se i više vremena provodi uz sadržaje koji nas zanimaju. Iako se većina nas ulogira na Facebook čim se probudi, podaci govore da su Facebook korisnici zapravo najaktivniji u sredini radnog dana, između 12 i 16 sati kada se bilježi najveći broj klikova na sadržaj kojeg nudite. Facebook nam otkriva i da je najbolje vrijeme za postove srijeda u 15 sati kada su korisnici najaktivniji. No, u Facebook Insights je najbolje pratiti kada je vaša ciljana skupina najaktivnija te po tim podacima prilagoditi komunikaciju.

Instagram – jedina zajednica čiji interes ne opada završetkom radnog tjedna zasad je Instagram. Nešto bolje rezultate pokazuje ponedjeljak, ali i ostatak tjedna su Instagram korisnici gotovo jednako aktivni i željni novih vizualnih sadržaja. I oni su najaktivniji tijekom radnog vremena, a neki pokazatelji govore da je najbolje vrijeme za postove između 15 i 16 sati.

Twitter – brojna istraživanja provedena među korisnicima pokazuju da su Twitteraši najaktivniji u jutarnjim satima, ali također i tijekom ostatka radnih sati. U tom je periodu najbolje komunicirati „zahtjevniju“ tematiku jer u popodnevnim i večernjim satima opada koncentracija i želja za konzumiranjem business ili tehnoloških sadržaja. Iako u Hrvatskoj Twitter mreža broji manje korisnika, oni su iznimno aktivni i informirani te komunikacija prema njima treba biti „up-to-date“.

LinkedIn – ukoliko ste aktivni na LinkedIn stranicama, vrhunac komunikacije na ovoj mreži se odvija od utorka do četvrtka tijekom radnog vremena. Ovisno o vremenu i trudu kojeg želite uložiti, učestalost postova se kreće od jednog na dan do jednog na tjedan, a isto vrijedi i za LinkedIn grupe.

Pinterest – i ova mreža je pronašla svoju nišu među korisnicima koji joj posvećuju dane vikenda. Najbolji dan za Pinterest je nedjelja prije podne kada je aktivno najviše korisnika, no ne zaostaju puno ni petak popodne i subota koji također privlače sve više korisnika. U ovim je danima zato  najlakše ostvariti vezu između brenda i krajnjeg korisnika.

Izvori: socialmediatoday.com, quicksprout.com, blog.hubspot.com, fastcompany.com

Podijeli

Odgovori

Top