Najbolji europski kreativci o receptu za uspješne kampanje

Najbolji kreativni direktori agencijske mreže McCann iz centralne i istočne Europe sastali su se u Beogradu s ciljem razmjene iskustava o najboljim i najefikasnijim kampanjama, nastavka zajedničkog rada u kreiranju kampanja za klijente te primjene najboljih svjetskih iskustava u svakodnevnom kreativnom radu. Bila je ovo još jedna prilika da lokalne McCann agencije daju svoj doprinos promociji regionalne kreativnosti u svjetskim okvirima.

„Snaga i ključ uspjeha McCann agencija leži u susretima ovog tipa prilikom kojih razmjenjujemo mišljenja i iskustva različitih tržišta s ciljem kreiranja što uspješnijih kampanja. Iako mnoge nagrade nedavno dodijeljene našoj Grupi to dokazuju, naša težnja je još više raditi na kampanjama koje se ističu po kreativnosti i po efikasnosti. Iskustva uspješnih kreativaca iz Europe puno nam znače u širenju znanja, a ovakvi sastanci prilika su da ih još više upoznamo s našom kreativnošću. Kulturološke različitosti najčešće donesu nove perspektive u rješavanju komunikacijskih izazova. Velike ideje ne poznaju granice, a okupljanje vrhunskih kreativaca u ovoj regiji potvrda su i priznanje našoj lokalnoj kreativnosti, znanju i iskustvu“, izjavio je Daniel Vuković, glavni kreativni direktor agencije McCann Zagreb.

Uz kreativne direktore iz Europe, sastanku je prisustvovao i Erik Monnet, direktor za kreativnu izvrsnost i potpredsjednik agencijske mreže McCann Worldgroup iz New Yorka.

McCann agencije u ovom dijelu Europe prepoznatljive su po snažnim kampanjama. To su kreativne i pametne kampanje s jasnom porukom koje su ostvarile učinkovite rezultate za klijenta. Namjera nam je takve kampanje razvijati još više. Ova regija je važna i uvijek je bila snažan oslonac u kreativnosti za cijelu našu agencijsku mrežu. Potvrda toga je da su McCann agencija iz CE Europe godinama unazad među najuspješnijima na tržištima na kojima posluju što dokazuju i brojne nagrade. Tom uspjehu pridonijele su nevjerojatne, izuzetne kampanje kolega iz Rumunjske, Češke, Mađarske, Srbije, i naravno, Hrvatske. Nakon posjete ovoj regiji još sam uvjereniji u potencijal McCann agencija i ljudi koji ovdje rade s ciljem kreiranja nagrađivanih kampanja“, istaknuo je Monnet.

Izbor Beograda kao mjesta susreta predstavlja priznanje ne samo lokalnoj već i regionalnoj kreativnosti ovog dijela Europe. Tome u prilog svjedoče i same McCann agencije u jugoistočnoj Europi, a koje su u prethodnom periodu bile proglašene za najuspješnije i najefikasnije na tržištima na kojima posluju.

Podijeli

Odgovori

Top