Najbrže rastuća i održiva mreža međunarodnih autobusnih linija u CEE regiji

Od ulaska zelenih autobusa na hrvatsko tržište koji su promijenili način putovanja diljem Europe prošlo je godinu dana. Priča ovog europskog start-upa u Hrvatskoj i regiji započela je otvaranjem ureda u Zagrebu kao središta FlixBusa za CEE regiju uz samo 4 međunarodne linije iz Zagreba, Osijeka, Pule i Splita. Od tada je FlixBus u mrežu povezao 90 destinacija iz Hrvatske s preko 500 destinacija i 8 država direktno (Slovenija, Mađarska, Austrija, Italija, Njemačka, Švicarska, Slovačka, Francuska). FlixBus tim zagrebačkog ureda kojeg je u početku činilo samo 3 djelatnika, a danas gotovo 30, proširio je mrežu linija na Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu, prvu regionalnu zemlju koja nije dio EU što dodatno potvrđuje uspjeh inovativnog poslovnog modela. Slijede Srbija, Makedonija te Crna Gora.

˝S obzirom na to da u zemljama CEE regije postoji velika potražnja za kvalitetnom uslugom putovanja koja je dostupna svima i uvijek, do kraja ove godine, te tijekom 2018. širimo zelenu mrežu i u Srbiju, Makedoniju te Crnu Goru. Istovremeno radimo i na daljnjem jačanju i pozicioniranju FlixBusa kao broja 1 i na hrvatskom tržištu na kojem planiramo povećati frekvencije pojedinih međunarodnih polazaka na najmanje 10x dnevno kao i povezati još nekoliko većih i manjih destinacija unutar Hrvatske uz postojeće i nove partnere.˝ – izjavio je Darko Jus, direktor FlixBus CEE regije.

FlixBus je promijenio način putovanja, osigurao održivu zelenu mrežu te stvorio doživljaj putovanja koji se dijeli putem društvenih mreža

Od ulaska na tržište prihvatili su se mnogobrojni noviteti koji su zamijenili one tradicionalne što potvrđuje gotovo 400.000 putnika samo u Hrvatskoj. Kupovina karata bez rezervacije mjesta putem mobilnih aplikacija, karte u obliku QR kodova, nepotrebno čekanje na blagajnama u redovima, mreža linija koju putnika može provjeriti u svakom trenutku te saznati koji su mu gradovi dostupni, kao i dinamične cijene putovanja. FlixBus svojim brzim širenjem te povezivanjem gradova koji su traženi od strane putnika, osigurava brz, siguran i održiv razvoj.

˝U današnje vrijeme brzih promjena, potrebno je brzo reagirati i u autobusnom prijevozu. Mladi, najčešće oni između 18 i 35 godina, željni su povoljnih, ali i kvalitetnih putovanja do kojih će doći brzo i jednostavno i to putem svojih pametnih telefona. Ne pružite li im tu mogućnost, oni kreću u potragu za alternativnim prijevoznim sredstvima. Stoga naš start-up duh i slušanje želja putnika te brza reakcija koja je moguća zahvaljujući našim partnerima kao i našim timovima u hi-tech pozadinskom sustavu, osigurava brz i održiv rast i razvoj.˝ – dodao je Jus.

Besplatan internet, utičnice i besplatna prtljaga dodatna su vrijednost cjelokupnom doživljaju putovanja koje putem društvenih mreža dijeli više od 1,35 milijuna putnika.

˝Razvili su se mnogobrojni tzv. Hashtegovi vezani uz FlixBus putovanja, jer putnici žele podijeliti svoja iskustva na društvenim mrežama. Više nije važno samo gdje ideš, već kako i s kime putuješ.˝– izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South.

Podijeli

Odgovori

Top