Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Najčešće zablude o odnosima s javnošću

reklame
pixabay.com

Odnosi s javnošću su zanimljivo, dinamično, nepredvidljivo i iznimno inspirativno zanimanje. Poput rada u medijima, nijedan dan nije isti i svaki dan ovisimo isključivo o kreativnosti i idejama za koje moramo dobiti povjerenje klijenta, a potom i javnosti kojoj se obraćamo. No, ponekad se susrećemo i s nesporazumima i očekivanjima koja je teško ispuniti. U nastavku donosimo najčešće zablude ili mitove koji, napominjemo, nisu karakteristični samo za naše tržište, nego i za sva ostala.

PR je jednostavan i jeftin – ni jedno ni drugo. Naša je preporuka kampanje planirati, budžetirati i pripremati unaprijed, ako je moguće i dva do tri mjeseca unaprijed. Troškovi su u većini slučajeva niži od marketinških kampanja, no bez budžeta odvojenog i za PR agenciju (ili osobu unutar tima) i za produkcijske troškove teško je očekivati značajnije pomake i rezultate. Iskusni timovi će vam predložiti optimalne poteze koji odgovaraju vašim mogućnostima i unaprijed dogovorenim očekivanjima. I još nešto – PR nije brz. Ponekad klijenti očekuju da će se informacija o kampanji pojaviti u svima ciljanim medijima odmah. Za plasman neke informacije je ponekad potrebno i do dva mjeseca jer mediji imaju svoje zakonitosti koje treba poštivati.

Priopćenje za medije je prošlost – iako društvene mreže zauzimaju značajan prostor u odnosima s javnošću, priopćenje za medije je i dalje najjača spona prema ciljanim medijima. Dobro napisan, sažet tekst koji se može lako nadograditi u veću priču ostaje karika koja povezuje, informacija koja je lako dostupna i jednostavna za prenošenje. No, priopćenje za medije je samo početak kojim se kuca na vrata medijima i u većini slučajeva je tek polovica posla u kampanji.

Dobri proizvodi i usluge ne trebaju PR – ovo je zabluda ne zato jer vaš proizvod nije dobar, nego zato jer je na tržištu jako puno dobrih proizvoda i usluga. Dolazak do krajnjeg kupca zato ne ovisi samo o znanju, trudu, vremenu i novcu koji ste uložili. Vaša ciljana publika možda baš vas traži, samo im se trebate obratiti na pravi način.
PR se ne može mjeriti – odnosi s javnošću nisu egzaktna znanost, no brojke su dostupne. Doseg medija, njihova čitanost, gledanost i slušanost itekako su značajni kad se podvuče crta. Već u pregovorima oko PR kampanje postavite pitanje o mjerenju i dobit ćete konkretne odgovore. Većina agencija na isti način dostavlja rezultate, na mjesečnoj osnovi i uz sve dostupne izračune.

PR povećava prodaju – svi bismo htjeli imati što bolje prodajne rezultate i na kraju mjeseca brojke na računu koje to i potvrđuju. No, PR je u ovom slučaju šlag na torti koji je tu da zadivi vaše potencijalne korisnike, da budete primijećeni i da vaše poruke sjednu u uho onima kojima se obraćate. Odnosi s javnošću će istaknuti najbolje karakteristike vašeg proizvoda, izgraditi vaš ugled i dati osobnost onome što radite. Prodaja jest krajnji rezultat, ali nikako ne može biti ovisna samo o PR-u.

www.ambrela.hr

[email protected]

Fotograija: pixabay.com


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.