Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Nedovoljno liberalizirano tržište fiksne telefonije usporava investicije u internet infrastrukturu

Hrvatska se kontinuirano nalazi na popisu najgorih zemalja EU po pitanju fiksnog širokopojasnog interneta. Istraživanje Stanje interneta iz 2015. godine pokazalo je da Hrvatska ima najsporiji i najskuplji internet u EU (i da ima treći najgori rezultat u cijeloj Europi uz Albaniju i Crnu Goru).

U listopadu 2016. godine EU je upozorila Hrvatsku da mora sniziti cijenu razvoja širokopojasnog interneta. Najnoviji Digital and Economy Situation Index (DESI 2017) potvrđuje da je Hrvatska među najgorim zemljama u EU kada govorimo o iskorištenosti pokrivenosti brzim internetom. Štoviše, hrvatski građani 2.5 posto svojeg mjesečnog dohotka troše na plaćanje telekomunikacijskih usluga, dok EU prosjek iznosi 1.3% mjesečnog dohotka.

Hrvatski zakonski okvir je nepovoljan i možemo reći da je liberalizacija tržišta u fiksnom segmentu krenula u krivom smjeru s obzirom na to da imamo povijesnog operatora koji kontrolira više od 80 posto tržišta te čak postoji mogućnost povećanja tržišnog udjela. U Hrvatskoj smo suočeni s poprilično velikim izazovima. Primjerice, postoji čak 18 zakona i regulativa koji se izravno ili neizravno tiču razvoja širokopojasne infrastrukture. Cjelokupno stanje fiksnog tržišta u Hrvatskoj je jedinstveno u usporedbi s drugim EU državama i stvara pritisak na alternativne operatore što rezultira vrlo sporim razvojem širokopojasne infrastrukture – izjavio je Alejandro Plater, predsjednik Uprave Telekom Austria Grupe.

Budućnost tradicionalnih telekom operatora

Osvrćući se na budućnost tradicionalnih telekom operatora, Alejandro Plater je naznačio kako se telekomi suočavaju s velikim promjenama. Unaprjeđenje troškovne učinkovitosti i agilnost ključnog poslovanja, kako se digitalizirati i interno i eksterno te kako stvoriti zajednički win-win poslovni model s OTT sektorom u B2B i B2C segmentima. Govoreći o  Telekom Austria Grupi i América Móvilu, Plater je naznačio da se krećemo prema One-to-Many pristupu u kojemu jedna članica Grupe razvija i testira proizvod ili uslugu, dok implementaciju provode ostale članice Grupe. Ovakav pristup skratit će vrijeme potrebno za stavljanje proizvoda na tržište i pozitivno će utjecati na krajnje korisnike koji će imati veći izbor inovativnih proizvoda i usluga.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.