Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Njemačka jedna od najpopularnijih destinacija Hrvata

DTZ

Njemačka kao turistička destinacija bilježi sve veći rast na brojnim  tržištima  u  razvoju.  To  potvrđuju  istraživanja  tržišta  Turističke  organizacije Njemačke na osnovi nedavnih studija tvrtke IPK International. Njemačka turistička zajednica 2012. godine otvorila je u Beogradu regionalni ured kako bi ciljano razvijala ovdašnji tržišni potencijal. Ovaj je ured od tada zadužen za promociju na području Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Rumunjske i Srbije.

Petra Hedorfer,  predsjednica  Upravnog  odbora  Njemačke  turističke  zajednice:  „Čvrsto pozicioniranje  Njemačke  kao  turističke  destinacije u  regiji  najbolja  je  potvrda  strateške posvećenosti i angažmana na tržištima u razvoju. I u budućnosti vidimo veliki potencijal u ovoj  regiji  koji  se  može  iskoristiti  ciljanim  marketinškim  aktivnostima:  Na  temelju trenutačnih prognoza, do 2020. možemo očekivati godišnji porast od u prosjeku 3 % u ukupnom broju od 2,4 milijuna putovanja iz ove regije u Njemačku.”

Za  Njemačku  kao  turističku  destinaciju  značaj  ovog tržišta  nastavlja  rasti.  Tako  je  od 2012. do 2013. ostvaren porast od 4,6 % – tj. sa 1,8 na skoro dva milijuna putovanja. „Ovom je količinom putovanja regija već zauzela važno mjesto među izvornim tržištima koja bilježe visok rast”, objašnjava dalje Petra Hedorfer. Njemačka  je  s  dva  milijuna  putovanja  i  tržišnim  udjelom  od  14 %  već  danas  omiljena turistička destinacija  stanovnika  zemalja balkanske  regije  i  time  prednjači  u odnosu na susjedne zemlje poput Grčke i Turske (svaka po 11 %), Italije (9 %) ili Mađarske (7 %). U Hrvatskoj kao najvećem izvornom tržištu regije Njemačka je kao turistička destinacija u prošloj  godini  sa  770 000  putovanja  ostvarila  nevjerojatan  tržišni  udio  od  27 %  i  time potvrdila  apsolutno prvo  mjesto kao  jedna  od  najpopularnijih  međunarodnih destinacija među  Hrvatima.

[tabs]

[box style=”0″]

Statistike pokazuju da 53% gostiju iz Hrvatske dolazi u Njemačku na odmor,  poslovna  putovanja,  uglavnom  na  njemačke  sajmove.

[/box]

Njemačka  je  zauzela  drugo  mjesto  na listi  najomiljenijih  turističkih destinacija u Rumunjskoj (583 000 putovanja), a treće u Bugarskoj (360 000 putovanja) te u Bosni i Hercegovini (191 000 putovanja).  Gosti  iz  Hrvatske  u  2014.  godini  ostvarili  su  770 000  putovanja  i  time  odabrali Njemačku  za  najomiljeniju  destinaciju  (27%  Njemačka,  15%  Italija,  12%  Bosna  i Hercegovina  i  11%  Austrija).  Građani  Hrvatske  najčešće  putuju  u  Njemačku avionom (41%), automobilima (32%) i komb prevozom (22%), zadržavajući se duže od osam noći.  Najčešći  su posjetitelji  u  dobi  između  35  i  54  godina  (54%)  i  po  danu  troše  64  eura,  a  po putovanju oko 505.

Njemačka turistička zajednica DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) nacionalna je turistička zajednica Njemačke koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu  Saveznog  ministarstva  gospodarstva  i  energije  (BMWe),  na  temelju  odluke  njemačkog parlamenta.  DZT  kreira  i  provodi  strategije  i  aktivnosti  u  cilju  njegovanja  pozitivnog  imidža Njemačke kao turističke destinacije u inozemstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj putem svojih 30  predstavništava  širom  svijeta. Više  informacija možete  pronaći  na  internetskoj  stranici našega tiskovnogcentra: www.germany.travel/presse


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.