Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Njemci zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača

Bez obzira na sve recesijske scenarije u vrijeme financijske krize Nijemci su i dalje zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača kada su u pitanju putovanja na odmor.

Bez obzira na sve recesijske scenarije u vrijeme financijske krize Nijemci su i dalje zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača kada su u pitanju putovanja na odmor.

Trenutno su upravo oni  najviše odgovorni za naznake turističkog oporavka u ovoj godini, pokazuju rezultati iszraživanja GfK.

Usporedba  s prošlom godinom pokazuje da će 11% više Nijemaca ići na godišnji odmor izvan mjesta stalnog boravka i to je liderska pozicija u Europi. Ova kretanja u turizmu potvrđuje pozitivna potrošačka klima kod Nijemaca, dok to nije slučaj i u drugim Europskim zemljama gdje je potražnja za putovanjima dosta slabija. Tako, na primjer, u V. Britaniji su rezervacije putovanja za oko 5% manja nego prošle godine.

Visoka nezaposlenost, strah od gubitka posla, i rast inflacije uzrokuju manje zanimanje potrošača za putovanja. Nizozemci također pokazuju suzdržljivost pa je pad rezervacija za 2% niži nego prethodne godine.

No Europljani u cjelini pridaju visoku vrijednost putovanjima, a to se posebno odnosi na specifičan segment  penzionera (u razvijenim zapadnim zemljama) koji su sa svojim fiksnim prihodima  posebno manje osjetljivi  na financijsku krizu. Slično je i s zaposlenim samcima koji si mogu priuštiti više zadovoljstva, te je u proteklom vremenu krize taj  segment čak pokazao porast odlazaka na putovanja. Ostali su segmenti jače pod utjecajem krize i potrebe stezanja remena. Oni se ne odriču putovanja na godišnji odmor ali često se smanjuje trajanje glavnog odmora i/ili se uzima manje odmore s boravkom u domicilnoj zemlji i sa striktnim planiranjem trošenja.

Turizam prati jedan fenomen, najme, već su i ranija kretanja pokazala –  čim nestanu novinski natpisi o krizi turizam se oporavlja nevjerojatnom brzinom!

GfK


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.