NoStress4u: Oni su odlučili ostati u Hrvatskoj i digitalizirati hrvatski turizam

Poznato je da je turistička ponuda u Hrvatskoj šarolika i razlomljena na brojne male dionike zbog čega je situacija na tržištu prilično kaotična. Digitalizacijom se njihovo poslovanje diže na višu razinu, što u konačnici unapređuje hrvatski turistički proizvod te konkurentnost hrvatske ponude na globalnom tržištu. U zahtjevan projekt digitalizacije hrvatskog turizma upustio se mladi i ambiciozni tim NoStress4u, a prvi korak ka konačnom uspjehu svakako je razvoj online booking sustava, hrvatskog proizvoda koji je prepoznao i Europski fond za regionalni razvoj (EFRR), a ideju je prihvatio financirati Europski investicijski i strukturni fond (ESIF).

Ivan Danolić, osnivač i idejni začetnik platforme NoStress4u izjavio je sljedeće: „Dobro znamo da je turizam najpropulzivnija gospodarska grana u Hrvatskoj, no također je općepoznato da je potencijal za poboljšanjem golem. Potražnja raste, ponuda se sustavno unaprjeđuje, pa u skladu s tim moramo prihvatiti svjetske trendove u poslovanju. Na tome tragu je i naš proizvod, skrojen po mjeri svih dionika u turizmu kako bi se ostvario davni san – turistička sezona bez stresa“, zaključio je Danolić.

U jeku kaosa ljetne sezone rodila se ideja…

Sustav se kao ideja rodio 6 godina prije prvog prototipa – 2010. godine kada je osnivač, Ivan Danolić na svom putovanju u Tajlandu zapazio kako se, uz obalu, za veliki broj posjetitelja bori jednako veliki broj turističkih brodova.

Brzina i snalažljivost zaposlenika u igri „tko prvi, njegovo“ bila je jedini adut za privlačenje turista. Nakon što je za dogovorenu i uplaćenu turu kao dokaz dobio samo komadić papira, s rukom ispisanim vremenom polaska, pomislio je da bi se s rastom masovnog turizma ovakav scenarij mogao lako dogoditi i kod nas. Sustav koji je kreirao zajedno s kolegom programerom Stipom Dajakom, nazvan je NoStress4u i on je „engine“ platforme za upravljanje poslovnim procesima BOOKNOW24.

Nastao je iz želje da se riješi problem organizacije poslovanja najmanjih i najvažnijih sudionika u turizmu (organizatori walking tura, brodskih izleta, raftinga, fish piknika…) koji upotpunjuju ponudu hrvatskog turizma. Kao takav je prepoznat od strane raznih sudionika turizma – organizatora izleta i aktivnosti, turističkih agencija i hotela koji su ga implementirali u svoje poslovanje.

Kako adekvatno pratiti turistički rast?

NoStress4u sustav vlasniku nudi pregled cjelokupne ponude njegovog poslovnog subjekta na jednom mjestu. Svi prodajni predstavnici mogu vršiti prodaju direktno kroz sustav, s prilagođenim cjenovnim i naplatnim modelima. Omogućeno je povezivanje s ostalim sudionicima na njihovom tržištu te im se pruža prilika za povećanje prodaje i prihoda. Jednostavno i atraktivno sučelje dizajnirano je po mjeri krajnjeg korisnika s ciljem što veće korisnosti i praktičnosti upotrebe što je od neprocjenjive važnosti kada krene ljetna turistička groznica.

Mali team s velikim ciljevima

Njihov ured danas broji ček deset članova tima od kojih je dio pozicioniran u Zagrebu, a dio u Splitu. Dalmatinskom temperamentu ravnotežu daju kontinentalci. Vesela, mlada ekipa u svojim redovima okuplja razne profesije – od matematičara, programera, ekonomista i financijaša do stručnjaka na području turizma i upravljanja projektima.

Gotovo svima im je zajedničko to što su se školovali ili radili u inozemstvu. Slažu se da je takvo iskustvo izuzetno vrijedno za mlade. Po povratku u Hrvatsku, imali su jasniju viziju o tome što vani funkcionira, koji trendovi će se neizbježno preslikati i na hrvatski turizam, te na koji način unaprijediti, modernizirati i olakšati posao.

Podijeli

Odgovori

Top