Novi Opel Combo: prostrani transporter kompaktnih dimenzija s iznimnim tehnologijama

Novi Combo kombi razvijen je sa željom da se profesionalcima ponudi vrhunska učinkovitost i najmanji troškovi vlasništva u segmentu zahvaljujući posve novoj arhitekturi, genijalnim paketima opreme i jedinstvenim tehnologijama, pri čemu sve novo predstavlja ogroman korak naprijed u usporedbi s verzijom koja odlazi s tržišta. Sa svojom svjetskom premijerom planiranom na sajmu IAA za gospodarska vozila u Hannoveru 19. rujna 2018. i knjigom narudžbi koja se otvara u rujnu, novi Combo nudi na izbor veliku ponudu varijanti, uključujući kraću verziju od 4,4 m, dugu verziju od 4,75 m, obje s kokpitima s dva ili tri prednja sjedala, te prostrani peterosjed u obliku podvozja s putničkom kabinom. Opelov novi kompaktni transporter zasjenit će većinu konkurenata utovarnim kapacitetom do 4,4 m3, nosivošću do 1000 kg i utovarnom dužinom do 3440 mm za predmete i građevinski materijal. Za mnoge će profesionalce biti odlučujuća posebno praktična značajka udaljenosti između dva blatobrana koja omogućuje utovar euro paleta, pri čemu se u teretni prostor kraće verzije Comba mogu smjestiti dvije. Iznimno dugi predmeti kao što su dugačke daske mogu se utovariti pod kutem zahvaljujući opcionalnom krovnom prozoru. Tu je i jedinstvena značajka u segmentu također uvedena s novom generacijom Opel Comba: pokazatelj pretovarenosti[1] utemeljen na senzoru koji pritiskom na gumb omogućuje vozaču da provjeri je li vozilo preopterećeno.

Uz to, novi Combo dolazi s još inovativnih tehnologija i do 19 pomoćnih sustava koji čine vožnju, manevriranje i transport stvari ili putnika jednostavnijim, sigurnijim i udobnijim. Opcionalna trajna stražnja kamera1 funkcionira kao digitalni retrovizor i znatno povećava vidljivost kod furgona ili posve natovarenih vozila. Druga kamera u vanjskom retrovizoru sa suvozačeve strane osigurava da vozač više ne mora brinuti o mrtvom kutu na toj strani vozila. Novi Combo može biti opremljen i novim bočnim čuvarom[2] – sustavom utemeljenom na senzorima koji sprječava nastanak udubljenja ili ogrebotina prilikom okretanja pri malim brzinama, upozoravajući vozača kad postoji opasnost da bok automobila udari u neku prepreku (stup, objekt, zid ili druga vozila). Profesionalci čiji opis radnog mjesta sadržava vožnju po blatu, pijesku ili snijegu mogu nadograditi svoj Combo s pogonom na prednje kotače sustavom elektroničke kontrole držanja podloge IntelliGrip i postavkama koje odgovaraju njihovom radnom mjestu. To podrazumijeva 30 mm veću odignutost od tla, prednje i stražnje prečke koje povećavaju čvrstoću u slučaju prevrtanja, veći promjer guma i stražnje opruge promjenjive čvrstoće. A opcionalni ultramoderni informacijsko-multimedijski sustavu kompatibilni s platformama Apple CarPlay i Android Auto osiguravaju da se vozači bez problema snalaze u dolasku i na najudaljenije lokacije i odlasku iz njih.

“Opel Combo savršen je suradnik i nema posla koji je prezahtjevan za njega upravo zahvaljujući najvećem utovarnom prostoru u klasi. Uz to, dolazi s ultramodernim tehnologijama koje su prije bile dostupne samo u segmentu osobnih automobila. To čini Combo gospodarskim vozilom s dokazanim kvalitetama osobnog automobila kad se radi o pomoćnim sustavima, sigurnosti i udobnosti. Drugim riječima, sveobuhvatan automobil u svakom smislu“, rekao je glavni direktor prodaje i marketinga Peter Küspert.

[1] Očekuje se da će biti dostupno od 2019.

[2] Aktivno pri brzinama ispod 10 km/h.

Podijeli

Odgovori

Top