Obilježeno sedam godina rada Nestlé tvornice u Surčinu

Prehrambena industrija ima veliku ulogu u stvaranju navika u prehrani potrošača i zbog toga je važno da se u proizvodnji hrane obrati posebna pozornost na smanjenje udjela šećera, soli, zasićenih masti i ukupnog broja kalorija u proizvodima, te da se poveća količina poželjnih namirnica kao što su vlakna, voće i povrće, vitamini i minerali. U tom je procesu potrebna i šira podrška kompanija, zdravstvenih institucija i javnosti, zaključak je panela o najnovijim trendovima u svjetskoj prehrambenoj industriji, organiziranog u tvornici kompanije Nestlé u Surčinu.

“Tvornica u Surčinu dio je Nestlé obitelji od 2011.godine i od tada je velika pažnja usmjerena na modernizaciju tvornice i usklađivanje s Nestlé standardima proizvodnje, sigurnosti na radu i zaštitu životne sredine. Od tada do danas kompanija je u postrojenja i opremu, te razvoj proizvoda uložila više od 12,5 milijuna eura, iz tvornice je izašlo više od 55.000 tona proizvoda, a u njoj je kreirano 2.100 recepata u sklopu kulinarskog, konditorskog i portfolija pića. Tvornica u Surčinu trenutno, osim što visokokvalitetnim proizvodima opskrbljuje 22 milijuna ljudi iz regije Adriatic, ima i izvoz na tržišta Austrije, Njemačke, u Baltičke zemlje, a nastavlja i s planovima za daljnje širenje izvoza. Total izvor tvornice, regija i šire, trenutno je 50%.’’ istaknula je Tanja Žigić, menadžer Nestlé tvornice, Surčin.

Tvornica trenutno većinskim dijelom proizvodi proizvode iz Nestlé kulinarskog asortimana – THOMY majoneze, MAGGI i C juhe, Začin C te je u potpunosti prilagođena pratiti Nestlé u nastojanjima da kreira zdravije i ukusnije proizvode.  Kao jedna od javnih obaveza kompanije je i da do 2020. godine cjelokupan kulinarski asortiman uskladi s konceptom „Jednostavno dobro“, koji podrazumeva da proizvodi sadrže samo jednostavne sastojke koje potrošači prepoznaju i vole, poput onih koje mogu pronaći u svom kuhinjskom ormariću.

Nastavljamo s unapređenjem Nestlé kulinarskog asortimana juha i majoneza. Naš cilj je unaprijediti cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine na način da uklanjamo sastojke koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamijenjujemo ih sa sastojcima koje mogu pronaći u svojim kuhinjama, a koje znaju i vole. Do sada smo prilagodili 80%  kulinarskog asortimana dostupnog u regiji  i pritom smo se obvezali da će do 2020. godine svi naši MAGGI i C proizvodi pored smanjenja udjela soli, šećera i zasićenih masnih kiselina, biti bez umjetnih boja, a s povećanim udjelom cjelovitih žitarica, povrća, mahunarki i sjemenki. Na taj način želimo pružiti inspiraciju potrošačima za ukusnija i zdravija jela“, rekla je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije Hrana za jugoistočnu Europu kompanije Nestlé.

Osim unapređenja proizvoda Nestlé doprinosi i razvoju lokalne zajednice kroz suradnje sa stručnom zajednicom, partnerima, a sve kako bi educirao potrošače o pravilnoj prehrani.

,,Kada je riječ o tome što Nestlé radi u lokalnoj zajednici, s ponosom možemo reći da u suradnji s Hrvatskim školskim sportskim savezom već sedmu godinu za redom provodimo program  „Vrtim Zdravi Film”, u okviru kojeg je do sada više od 24.000 učenika sedmih razreda u Hrvatskoj učilo o važnosti pravilne prehrane i redovite tjelesne aktivnosti. Dodatno, pomažemo lokalnim zajednicama kroz zapošljavanje i osposobljavanje mladih do 30 godina za tržište rada te smo u zadnje tri godine u regiji zaposlili 117 mladih osoba. Redovito radimo sa  zdravstvenim djelatnicima iz regije, 7.500 osoba prosječno godišnje, s kojima dijelimo najnovija znanstvena saznanja kada je riječ o prehrani. ’’ rekla je  Yana Mihailova, regionalna direktorica za tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé. 

 Petar Veselinov, direktor prodaje i nabave tvrtke Geneza, glavnog lokalnog dobavljača sušenog povrća i začina tvornice Surčin za kulinarski asortiman, tom je prilikom izjavio kako s 20 posto svoje ukupne proizvodnje opskrbljuju tvornicu sa svojim proizvodima. “Geneza ima implementirane certificate  ISO 22000, HCCP, GMP, Smeta i Sedex, kao i košer i halal, što je kompaniji poput Nestléa iznimno bitno. Trenutno smo u procesu dobivanja certifikata organske proizvodnje. Sve ovo doprinosi maksimalnoj sigurnosti proizvoda kao i proizvodnji zdrave hrane i ovo je najjača karika koja nas povezuje u lancu proizvodnje „od polja do stola“.

Na panelu su sudjelovale i Nevena Obradović, prehrambeni tehnolog tvornice Surčin, koja je istaknula kako je za kreiranje novog proizvoda potrebno od sedam mjeseci do jedne godine, te Koraljka Novina Brkić, Nestlé nutricionist koja se osvrnula na budućnost hrane ,, Tri su velika smjera koja utječu na ono što ćemo jesti u budućnosti – sve veće razumijevanje veze između hrane i genetike, veća povezanost medicine i hrane u smislu prevencije, koja vodi prema personaliziranoj prehrani,  te inovacije u tehnologijama proizvodnje, ali i sastojcima kao što su zamjene za sol i šećer. Nestlé na svim ovim spomenutim područjima ima itekako što reći , jer smo oduvijek bili pioniri na području prehrane, nutricionizma i tehnologije.’’

Podijeli

Odgovori

Top