Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Objedinjeni dječji brendovi Froddo i Bambi

svelja, bambi froddo

Ustrajna u ostvarivanju strateških ciljeva te korporativne strategije rasta, Ivančica d.d. od sezone jesen/zima 2015./2016. uvodi novitete u svoje poslovanje. Noviteti se prije svega odnose na poboljšanje već postojećih usluga tvrtke, i objedinjavanje dvaju najboljih hrvatskih dječjih brendova, Froddo i Bambi.

Akvizicijom Bambija u poslovanje Ivančice d.d. početkom 2013. otvorila se mogućnost za stvaranje još snažnijeg brenda dječjeg segmenta, koju su u Ivančici d.d. odmah prihvatili, realizirali, te time postigli dodatnu snagu, kako u proizvodnji, tako i u dizajnu.

Od nove nadolazeće kolekcije jesen/zima 2015./2016. brendovi Froddo i Bambi se objedinjuju, pa će u okviru brenda Froddo zaživjeti linija Bambi koraci za najmlađe.

„Objedinjavanjem dječjih brendova Froddo i Bambi u jedan jačamo snagu na tržištu, kako na domaćem, tako i na inozemnom, te stvaramo novu priliku za tvrtku i za kupce. Povezivanje brendova rezultat je promišljanja budućnosti tvrtke i odgovor na nove zahtjeve tržišta te potrebe i želje kupaca.“ istaknula je direktorica Ivančice, Nada Zver.

Novi vizualni identitet Frodda

Novi, upečatljiv i lako prepoznatljiv logotip prikazuje ime brenda s dva slova „d“ stilizirana u oblik stripovskih cipelica, koji simboliziraju veseli dječji korak.
U sklopu rebrendinga Froddo će nastupati na tržištu i pod novim sloganom „Froddo – svaki korak je tvoja priča“. Slogan je nastao iz ideje da pri kreiranju Froddo cipelica inspiracija proizlazi iz činjenice da je svako dijete posebno. A kako je svako dijete posebno, tako je i svako stopalo posebno. Upravo zato brend Froddo u novim kolekcijama slavi različitost i nudi cipele namijenjene kako užim, tako i širim stopalima. Svima poručuje da djeca koja rastu izvan kalupa osim što su sretnija, ostavljaju i upečatljivije otiske.

Rebranding brenda ne staje na promjeni vizualnog identiteta i spajanju dva branda u jedan, već se nastavlja i u smislu poboljšanja proizvoda i usluga tvrtke. I nadalje se provode jače prodajne i marketinške aktivnosti, kako na domaćem, tako i na stranim tržištima. Povećavaju se ulaganja u dodatnu edukaciju prodajnog osoblja, koja će zajedno s novim shop konceptom te asortimanom rezultirati posebnim doživljajem kupnje.
„Ovim rebrandingom objedinit i ispunit će se zahtjevi svakog tržišta na kojem smo prisutni, a sve sa ciljem da potrošači u Hrvatskoj i diljem svijeta percipiraju naš proizvod kao izvrstan i dobiven uz najkvalitetniju uslugu.“ zaključuje gđa. Zver.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.