Kreativci svoje radove mogu prijaviti do 17. ožujka na internetskoj stranici www.sudnjidan.org u kategorijama; velika ideja, copywriting, dizajn, web dizajn, ilustracija, 3D, interaktivni sadržaj, fotografija, režija, slika u pokretu, gluma, glazba i zvuk te mlada nada, a novost je da od ove godine postoji mogućnost prijave još neobjavljenog rada.
Pobjednici će biti proglašeni 24. travnja na večeri Sudnjeg dana u sklopu Tjedna dizajna Zagreb koji će se od 23. do 27. travnja održavati u kući za ljude i umjetnost Lauba.
Sudnji dan okuplja kreativce iz raznih područja kreativnog stvaralaštva iz Hrvatske i regije, a organizira ga udruga “Boonika – platforma vizualnog dijaloga. Festival je namijenjen profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru te studentima, a primarni cilj mu je promicanje autorstva i kreativnosti. Vrijednosti na kojima je utemeljen su autorstvo, nezavisnost i fair play.
Najvažnije festivalske značajke su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom te brojčano veliki žiri koji broji preko 150 članova. Radi se o profesionalcima freelancerima, zaposlenicima manjih studija i velikih agencija koji će putem on-line sustava web stranice Sudnjeg dana odabrati najbolje radove iz trinaest kategorija, čime se osigurava nepristranost i objektivnost.