Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Pad prodaje piva za 2,5 posto – Heineken vodeći 22. godinu za redom

Količinska prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu u prošloj je godini smanjena za 2,5 posto, pri čemu je pad zabilježen na gotovo svim tržištima. Među vodećim brendovima u toj industriji Heineken se zadržao na vrhu, i to 22. godinu zaredom, pokazalo je istraživanje neovisne istraživačke tvrtke Plato Logic.

Količinska prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu u prošloj je godini smanjena za 2,5 posto, pri čemu je pad zabilježen na gotovo svim tržištima. Među vodećim brendovima u toj industriji Heineken se zadržao na vrhu, i to 22. godinu zaredom, pokazalo je istraživanje neovisne istraživačke tvrtke Plato Logic.

Četiri najveća proizvođača piva u svijetu – Anheuser-Busch InBev, SABMiller, Heineken i Carlsberg – redom imaju sjedišta u zapadnoj Europi i oslanjaju se više na rast proizišao s tržišta u nastajanju u Latinskoj Americi i Aziji nego na recesijom pogođena zapadnoeuropska tržišta.

Pad prodaje na gotovo svim tržištima

– Gotovo sva su tržišta zabilježila pad prodaje piva u prošloj godini, koja je nedvojbeno bila teška, – kazao je direktor istraživačke tvrtke Ian Pressnell u izvješću objavljenom u ponedjeljak.

Tržište piva vrhunske kvalitete smanjeno je pritom za više od tri posto, što ukazuje na još i veći pad na tome tržištu zbog tendencije kupovine jeftinijih brendova piva u teškim vremenima.

Heineken 22. godinu za redom vodeći u svijetu

Lani je prodano više od 11 milijuna hektolitara piva brenda Heineken, čime mu je 22. uzastopne godine pripalo vodeće mjesto u svijetu. Drugo mjesto zauzeo je Carlsberg, s ukupno prodanih gotovo osam milijuna hektolitara, dok je treće pripalo brendu Carling proizvođača Molsona Coorsa.

Heinekenovi brendovi Foster’s i Amstel nalaze se na ljestvici najprodavanijih brendova na četvrtom i petom mjestu, a slijede Carlsbergov Kronenbourg na šestom, te Stella Artois, koju proizvodi AB InBev, na sedmom mjestu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.