Kako biste otkrili treba li vašem poduzeću čvršće vodstvo zapitajte se:
1. Upravljate li svojim poslovanjem ili klijenti vode glavnu riječ?
2. Sklapate li posao s problematičnim klijentima, unatoč intuiciji koja vas upozorava na brojne poteškoće?
3. Dopuštate li kolegama da unatoč kratkim rokovima, sami raspoređuju radne zadatke?
4. Prihvaćate li se sami najtežih poslova umjesto da ih delegirate?
5. Oklijevati li nazvati potencijalnog klijenta zbog straha kako ga ne biste uznemiravali?
Bilo koji od ovih scenarija signalizira pretjeranu želju za udovoljavanjem, piše Mashable. Ukoliko imate tendenciju truditi se da svi budu zadovoljni, vjerojatno se iscrpljujete te preuzimate krivnju drugih te zbog toga teže ostvarujete vlastite ciljeve.
Kako bi izbjegli ovakve scenarije morate:
1. Prepoznati razliku između ljubaznosti i želje za izbjegavanjem konflikata.
2. Upravljati svojim i tuđim očekivanjima. I dalje možete reći „da“ svemu, no odluke postavite u realistične okvire i odredite prioritete.
3. Biti jezgroviti i sadržajni u komunikaciji. Oni koji se trude udovoljiti svima, često imaju potrebu podijeliti sve informacije u iščekivanju pozitivne reakcije druge strane.
4. Ne brzati s odlukama jer promjene ne dolaze preko noći. Uzmite si vremena i prilagodite sebe i druge na nov način poslovanja.
5. I na kraju, biti i dalje ljubazni prema klijentima i kolegama, ali iz pravih razloga!