Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Poslodavci, znate li što zaposlenici rade dok ste na odmoru?

Znate li što se događa u uredima kada vas nema? Slijedite ove jednostavne korake kako bi vaš ured funkcionirao i u vrijeme vaše odsutnosti.

home office
pixabay.com

‘Kad mačke nema, miševi kolo vode’. Osim ako miševi ne znaju kad se mačka vraća… MojPosao piše da, ima poslodavaca koji odu na godišnji odmor, ali ne obavijeste zaposlenike o točnom datumu povratka kako bi mogli nenajavljeno ‘banuti’ i provjeriti što zaposlenici doista rade kada njih nema.

Ovo je jedno moguće, ali ne i najmudrije rješenje. Osim toga, zaposlenicima šaljete lošu poruku da nemate povjerenja u njih pa to može stvoriti uzajamno nepovjerenje ili čak netrpeljivost. Stoga, umjesto da razmišljate o najgorem i podsvjesno očekujete da ćete naići na ‘raspad sistema’ kada nenajavljeno dođete na posao, radije isprobajte sljedeće metode…

Zaposlite prave ljude

Tijekom razgovora za posao kandidata možete pitati “Kako se ponašate kada nadređeni ode na godišnji odmor ili izvan ureda?” Nije toliko važno hoće li kandidat iskreno odgovoriti na pitanje (teško da će reći “Obično surfam i gledam spotove na YouTube-u” čak i ako je to stvarno istina). Tajna ovog pitanja leži u sljedećem: samom činjenicom što ste ovo pitali kandidatu dajete na znanje kako očekujete da, tijekom vaše odsutnosti, posao funkcionira besprijekorno, a rokovi se poštuju.

Postavite rokove

Jedan od najboljih načina provjere kako je posao tekao dok vas nije bilo svakako su brojčani pokazatelji. Možete i postaviti određene rokove, zadati konkretne zadatke koji moraju biti izvršeni baš tog određenog dana. Tako ćete na povratku s godišnjeg odmora moći tražiti sasvim jasna izvješća i povratne informacije koje će nesumnjivo ukazati na to je li bilo zabušavanja ili ne.

Pošaljite jasnu poruku

Prije odlaska na godišnji odmor sazovite kratak sastanak na kojem ćete obavijestiti zaposlenike o svom odlasku te svim zadacima koje u međuvremenu treba odraditi. Umjesto prijetnji i upozorenja poručite zaposlenicima da imate povjerenja u njih te da vaša odsutnost nikako ne smije utjecati na rad s klijentima/završetak projekta/isporuku proizvoda i sl.

Na godišnjem ste – tako se i ponašajte

Vjerojatno dolazite u napast zvati zaposlenike dok ste na godišnjem i provjeravati ‘kakva je situacija’. Nemojte to raditi. Osim što pokazujete da nemate povjerenja u njih, unosite nemir u radnu atmosferu, a istovremeno se ni sami nećete imati priliku (zasluženo) odmoriti. Ako su tijekom vašeg godišnjeg odmora na poslu zaista nastali neki propusti, raspravite to na sastanku nakon što se vratite, nikako telefonski.

Ugodan odmor!


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.