Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Predstavljanje rezultata istraživanja ‘Razumijevanje i provedba DOP komunikacije na službenim internetskim stranicama poduzeća’

‘Razumijevanje i provedba DOP komunikacije na internetskim stranicama poduzeća’ nacionalno je istraživanje o dosljednom i dovoljno informativnom objavljivanju informacija te komuniciranju o društveno odgovornim aktivnostima poduzeća, kao i detektiranju potrebâ za unaprjeđenjem praksi.

‘Razumijevanje i provedba DOP komunikacije na internetskim stranicama poduzeća’ nacionalno je istraživanje o dosljednom i dovoljno informativnom objavljivanju informacija te komuniciranju o društveno odgovornim aktivnostima poduzeća, kao i detektiranju potrebâ za unaprjeđenjem praksi.

Cilj ovoga rada jest istražiti koliki broj hrvatskih poduzeća komunicira svoju društvenu odgovornost putem vlastitih službenih internetskih stranica i je li ta komunikacija važan dio ukupnih komunikacija organizacije. Odnosno, cilj rada je saznati razinu poznavanja koncepta DOP-a u ispitanim poduzećima te način i učestalost komuniciranja o njemu te, naposljetku, postoji li, u tome smislu, potreba za dodatnom edukacijom. Istraživanje nastoji potaknuti raspravu i izražajniju aktivnost o dosljednom i dovoljno informativnom objavljivanju informacija i komuniciranje o društveno odgovornim aktivnostima poduzeća. S obzirom na Direktivu 2014/95/EU koja je postala obveza za sva poduzeća s više od 500 zaposlenih, dio istraživanja posvećen je i načinu komuniciranja nefinancijskog izvještavaja putem službenih internetskih stranica.

Odnosno, istraživanje je provedeno s ciljem prikupljanja usporedivih podataka o dosljednom i dovoljno informativnom objavljivanju informacija te komuniciranju o društveno odgovornim aktivnostima poduzeća. Osobito, namjera istraživanja bila je ispitati transparentnost, otvorenost i komunikacijsku efikasnost za redovitu komunikaciju s dionicima, kao i njihovo opredjeljenje za uspostavu dvosmjerne komunikacije, odnosno ostvarivanje kontinuiranog dijaloga putem internetske stranice. Riječ je o istraživanju koje je dio širega projekta Poslovne inicijative Dobra Hrvatska koji nastoji:

  1. potaknuti poduzeća da izražajnije izlažu svoj rad u DOP-u,
  2. njihovo zalaganje učiniti vidljivijim kroz različite oblike diseminacije,
  3. omogućiti izražajan i kontinuiran prijenos iskustava te primjera dobrih praksi.
  4. doprinijeti osvješćivanju javnosti o DOP-u, održivom razvoju i primjerima dobre prakse.

DOBRA HRVATSKA – Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja pri M.E.P. d.o.o. u partnerstvu s Hrvatskom udrugom poslodavaca kao sjedišta Global Compact mreže Hrvatska – UN inicijative za DOP i održivi razvoj proveli su u srpnju i kolovozu 2017. nacionalno istraživanje na uzorku od 203 poduzeća.

Predstavljanje rezultata istraživanja ‘Razumijevanje i provedba DOP komunikacije na službenim internetskim stranicama poduzeća’ & dodjelu priznanja ”Sjaj” za digitalnu vidljivost prakse DOP-a i održivosti tvrtke koje će se održati 17. listopada 2017. godine u 11:00 sati u Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/1, Zagreb.

Cilj istraživanja bio je ispitati koliki broj hrvatskih poduzeća, i kojom kvalitetom, komunicira svoju praksu DOP-a i održivosti putem vlastitih službenih internetskih stranica te koliko polažu u rast svoje digitalne vidljivosti i zapaženosti DOP-a.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.