Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Predstavljena knjiga Evolucija konkurentske prednosti

Pitate se kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju čak i u uvjetima kada to izgleda gotovo nemoguće? U tome vam može pomoći knjiga “Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima” autorice dr. sc. Maje Daraboš koja je premijerno predstavljena u društvu prof.dr.sc. Lajoša Žagera, dekana Ekonomskog fakultetu u Zagrebu.

Nastala kao rezultat višegodišnjega rada i istraživanja u području konkurentske dinamike i strateškoga pozicioniranja poduzeća, ova knjiga ukazuje na potrebe mijenjanja ponajprije razmišljanja, ali i svijesti menadžera o načinima postavljanja uspješnih strategija te daje prijedloge strateškog pozicioniranja koji vode ka povećanju poslovne uspješnosti poduzeća u današnjim uvjetima.

„Vjerujem da će ova će knjiga koristiti studentima MBA programa, ali i menadžerima i poduzetnicima koji su svjesni da se uspješne strategije danas predstavljaju kroz dinamičke serije poteza i protupoteza i da je konstantna interakcija te nadvladavanje konkurenata jedini put do uspjeha.“ – izjavio je predsjednik Uprave Atlantic Grupe, Emil Tedeschi dajući svoju preporuku i mišljenje o knjizi.

Osim što je prva knjiga u Hrvatskoj koja istražuje područje dinamičnosti strategije, specifična je i po tome što je jedna od rijetkih koja povezuje znanost s realnim sektorom. Autorica je napravila relevantnu analizu i usporedbu modela pozicioniranja na tržištu, stavljajući naglasak na ključne elemente formiranja uspješne strategije u turbulentnom okruženju. Ova knjiga mijenja pogled i razmišljanje dosadašnjih svjetski priznatih teorija o postizanju konkurentske prednosti u stabilnim industrijama. Govori o tome kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju u uvjetima i kada to izgleda gotovo nemoguće.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.